מסגרת דקה מתמיד: המסך LM55P3 של מיצובישי (תמונה: Mitsubishi Electric)

 

מיצובישי אלקטריק (Mitsubishi Electric) השיקה גרסה חדשה של מסך קירות הווידאו שלה, LM55, שמצוידת במסגרת דקה במיוחד (eXNB) בעובי של 1.8 מ"מ. מדובר בהקטנה משמעותית במיוחד של המסגרת, שבדגמים הקודמים של המסך הגיעה ל-3.5 מ"מ. עם הגרסה החדשה, LM55P3, הקווים המפרידים האנכיים והאופקיים בין המסכים שמרכיבים את התצוגה כמעט ולא מורגשים.

השימוש העיקרי של LM55P3 הוא, לפי החברה, בחדרי בקרה בהם יש צורך בפתרונות קיר וידאו שמצד אחד יהיו קומפקטיים ומצד שני יספקו תמורה גבוהה לכסף, וכל זאת באיכות גבוהה עבור עבודה שבדרך כלל מתנהלת בסגנון 24/7.

במיצובישי אלקטריק מספרים כי אורך החיים התפעולי של המסך החדש מגיע עד 60,000 שעות עבודה ברזולוציית FHD. השילוב של המסכים לבניית תצורה בגודל של 2×2 מאפשר ליצור תצוגת 4K מלאה, עם 3840×2160 פיקסלים. מכיוון שקווי ההפרדה דקיקים כל כך, אומרים בחברה, זהו הפתרון המיטבי עבור מי שרוצה לקבל תצוגת 4K על מסך מלא וגדול.

המסכים מתחברים ביניהם באמצעות חיבור DisplayPort 1.2a וכבל סטנדרטי, וניתן ליצור תצוגות קיר וידאו בגודל מרבי של 5×5 ללא צורך ביחידת עיבוד תוכן חיצונית. מעבר לכך מצויד המסך בחיבור DVI-D עם תמיכה ב-HDCP אליו ניתן לחבר כבל Cat5e להעברת נתונים ממרחק של עד 100 מטרים, אם מחברים לחריץ ה-Intel OPS שבמסך כרטיס VC-LM1HD.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG