אלמנטים רבים של תעשיית ה-proAV נמצאים מאחורי הקלעים, אבל לא מעט מהם חשופים לעיני כל וצריכים להשתלב בסביבה מעוצבת. לשם בדיוק מכוונת וורק פרו אודיו (Work Pro Sudio) עם סדרת הרמקולים התלויים שלה SoundNut.

הרמקולים החדשים של חברת וורק פרו אודיו
רמקולים שגם תורמים לעיצוב - סדרת SoundNut (תמונה: Work Pro Audio)

החברה הודיעה כי היא משיקה כמה תוספות חדשות לסדרה שהוצגה לראשונה באופן רשמי, ב-InfoComm 2018. אז הכוכב היה רמקול בשם SN-8 שהציע עוצמה מרבית של 400 וואט ודרייבר חד צירי (קואקסיאלי) בגודל של 8 אינץ'.

כעת היא מוסיפה לרשימה את SN-3 יחד עם SN-6 ו-SN-10 כשאלו מצוידים, בהתאם לשמם, בדרייברים בגודל של 3, 6 ו-10 אינץ' וכולם מביאים אל התקרה את העיצוב שהציגה החברה לראשונה עם SN-8 שמציע מראה ייחודי ואפשרות לשילוב חומרים. הלקוחות יכולים לבחור שילובי צבעים ומרקמים שמתאימים ומשתלבים עם העיצוב הכולל של הסביבה. בנוסף הציגה החברה את SN-8SUB שהוא בעצם סאבוופר תלוי בגודל 8 אינץ' שמיועד לשפר את איכות הקול בתדרים הנמוכים.

הרמקולים מגיעים עם שנאים פנימיים ומכיוון שכך ניתן לבצע התקנות מבוזרות שלהם עם חיבורים בעכבה נמוכה או גבוהה.

"הכוונה מההתחלה הייתה להרחיב את ההיצע כדי להעניק ללקוחות שלנו אפשרויות בחירה. ההצלחה הגדולה של רמקול ה-SoundNut הראשון הבטיחה שההגעה של מודלים נוספים היא רק עניין של זמן", אמר חואן חוזה וילה, ממנהלי החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG