"יכולות מתקדמות מגיעות לעיתים במחיר של תפעול מורכב", אומר גיל עקרי, המנהל הטכני של תחום ה Network וה AV בחברת אלכסנדר שניידר, המפיצה הבלעדית של היצרנית ATLONA בישראל, "אטלונה הצליחה לייצר מוצר שמביא איתו יכולות מתקדמות בתפעול פשוט ביותר". 

ה MS52W של ATLONA מביא איתו מגוון סוגי חיבורים אשר משיגים תפעול הקרוי ב'אטלונית' – Zero UI. המשמעות היא שאין צורך בניתוב כלשהו על מנת להתחבר לדיון. המוצר מאפשר Plug & Present אוטומטי עם שרשור בין המשתתפים וכל זאת באמצעות חיבור כבל אחד למחשב או לכל מכשיר אחר. 

המוצר תומך ב BYOD מלא ומאפשר לכל משתתף להתחבר עם כל מכשיר. ל MS52W תמיכת Native ב Miracast של מיקרוסופט וב Airplay של Apple. 

לדברי עקרי, ה MS52W הוא Access point המאפשר ליהנות מהיכולות הרבות גם באמצעות דפדפן גוגל כרום בסיסי ושימוש ב Wireless ואין חובה להוריד אפליקציה כלשהי. 

תודות ליכולות מיתוג וידאו גבוהות, מאפשר ה MS52W הרחקה ושליטה במכשירים כגון מצלמות עד למרחק של 100 מטר. בנוסף, כניסת ה USB-C מאפשרת להטעין שלל מכשירי קצה וכמובן תומכת במכשירים שבהם הכניסה היחידה היא מסוג זה. 

בנוסף, בחדרי הישיבות השונים לעיתים מוטמעת מערכת שמע/הגברה נפרדת. יכולת ה Audio De-Embedding הקיימת ב MS52W  מאפשרת להפריד את השמע המגיע באמצעות כבל ה-HDMI ללא צורך בחיבור שמע ייעודי כגון שקע האוזניות במחשב הנייד, והעברתו ליציאת שמע נפרדת, לצורך הגברה.

וזה לא הכל – ארגונים רבים זקוקים לשליטה על ציוד היקפי כמו חיישן נוכחות מסך נגלל פתרונות הקרנה ועוד. גם יכולת זו כלולה בג'וקר החדש של ATLONA. עקרי מוסיף כי ה MS52W משרת מגוון ורטיקלים אשר זקוקים למיתוג וניתוב אודיו כחלק מהפעילות השגרתית. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG