אורי אבן עזרא ושי סגל ממחלקת הפיתוח של סילורה פיתוח, משתפים על חזון החברה המעודכן בראיון מיוחד לאתר AVMASTER. היצרנית הישראלית מכפר מסריק רוצה להביא לידי ביטוי את ניסיונה רב השנים תוך התאמה לעידן הפיתוח ומיקוד בפשטות, עצמאות ועבודה יעילה וכל זאת מבלי להתפשר- ההיפך לדברי השניים. 

סילורה רואה את שני הממדים העיקריים- האינטגרטור ולקוח הקצה, ומגדירה עבורם ארגז כלים אשר נשען על תפישת פעילות עצמאית ללא תלות בקריאות שירות תפעוליות.  

אורי אבן עזרא, מנהל את תחום ה SW ואחראי על המערכת המרכזית המכילות בתוכן את היחידות השונות מגיע מתחום של ה Full-Stack בו התמחה בבניית ממשקים ופיתוח דרכים חדשות לאינטראקציה עם המערכות. שי סגל מנהל מערכות ה Embeded  של סילורה, משמש גם כ Pre-Sale ומנהל את הפעילות מול הרשתות. 

אז מיהי סילורה החדשה?

לדברי סגל, סילורה עוברת לשלב הבא שאחרי מערכות ה Over-IP אולם אינה זונחת אותן: "אנחנו תומכים בצורה משמעותית במערכות אלו על שלל המורכבות והשכלולים", אולם לדבריו העתיד שייך ל SW וכך גם נקודת המבט של סילורה שגייסה לאחרונה לצוותה מפתחים המכירים היטב את עולם פיתוח התוכנה בדרך להגשמת החזון המעודכן להוביל את תחום ה WEB וה free SW ובכך לאפשר למשתמש הסופי שימוש בארגז הכלים בעל האפשרויות הרחבות ביותר. 

השינוי מתחיל בבידול (או בניהול)

לדברי אבן עזרא וסגל, תפישת הפתרון החדש של סילורה מורכב מיחידות קצה המנוהלות במערכת ניהול מרכזית. השניים טוענים כי בניגוד למערכות של יצרניות מתחרות, ארכיטקטורה זו נותנת לסילורה יתרונות רבים עליהם הם מספרים בראיון. 

מגמות ויתרונות - הכוח אצל משתמש הקצה

לדברי סגל, התעשיה 'מדברת' אל שני סוגי משתמשים; "אם אתה אינטגרטור, היתרון שלנו הוא מימוש בעזרת GUI וסקריפטים אשר מאפשרים יישום מהיר ויעיל. אם אתה לקוח סופי אתה מקבל UI המאפשר פעילות אינטואיטיבית אוטונומית ללא כל צורך בתמיכה מיחידת ה IT בניגוד לממשקים הנוקשים הקיימים כיום בשוק". 

אנדרו מוריס - סילורה (תמונה - AVM)

אנדרו מוריס, סמנכ"ל השיווק והמכירות: "צוות הפיתוח של סילורה הראה במשך השנים את היכולת שלנו כחברה להוביל בחדשנות, בהבנה ואפיון צרכי הלקוחות המדויקים ובהטמעה מוצלחת באתרי הלקוחות המגוונים בארץ ובעולם. 

"צרכי השוק בתחום האודיו וידאו המקצועי אינם מפסיקים להשתנות ולהתפתח ואיתם יכולות נדרשות לגמישות תפעולית מול ריבוי המקורות בעבודה מבצעית סביב השעון. מורכבות פעילות הלקוחות מקבלת מענה פשוט וידידותי אשר נשען על שנות ניסיון ומוניטין ארוכות. סילורה פיתוח מוכיחה פעם אחר פעם שיש לה סל פתרונות מוביל עבור אתגרי לקוחותיה וקשר הדוק עם השחקניות בתעשייה.

"נמשיך להרחיב את הפעילות ולהגדיל את הקשר הסימביוזי בין יצרן – יועץ – אינטגרטור – וכמובן לקוח הקצה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG