"בלי שותף אמיתי לא הייתי יכול להצליח בפרויקט כזה גדול ומורכב", אומר משה דרורי, מנהל יחידת המחשוב בקרן מנדל – ישראל, המפעילה תכניות הכשרה מגוונות למנהיגות חינוכית וחברתית. פרויקט הדגל של Kramer הפך לכזה גם תודות לתכנון, ניהול וביצוע ברמה גבוהה ביותר ולא פחות חשוב- תקשורת מעולה בין לקוח קצה, חברת ייעוץ, חברת אינטגרציה ויצרנית. (גאה) 

קרן מנדל נוסדה ב 1991 על ידי האחים מנדל וחזונה- חיזוק ישראל באמצעות טיפוח מנהיגים בתחומי החינוך והחברה. דרורי מספר על האתגרים שבין שטח הבנין העצום מול הצרכים הרבים והמגוונים שבתוכו. לדבריו חיפשה הקרן ספק שיהיה שותף מלא לדרך ויתרונותיה של Kramer, שכללו גם את הקרבה של המטה הראשי והמחסנים לאתר, לצד הצוות שהיה שותף לתכנון ולביצוע, התגלו כהחלטה הנכונה ביותר.

עציון שמעוני, מנהל מכירות ישראל, משתף בגאווה על מעורבות Kramer בסיוע לניהול הפרויקט המוצלח והמעורבות של צוותי החברה כבר בשלבי אפיון הצרכים, בחשיבה ובתכנון. לדבריו שיתוף הפעולה המצוין בין היצרנית, האינטגרטור, הלקוח והיועצים חשוב ביותר להשגת התוצאה: "גאה באחד הפרויקטים המובילים שעשינו בארץ שכולו מבוסס על טכנולוגיית   IPמקצה לקצה וכל החדרים מנוהלים על ידי ציוד של Kramer". 

מאיר נגר, מנכ"ל חברת האינטגרציה 'אוריקון', מתגאה (בצדק) על ההירתמות של צוותי העבודה בהקמת תשתיות, השחלת צנרת של כעשרה קילומטרים ברחבי הקמפוס, התקנת מסכים, מקרנים ועוד: "ביצענו פרויקטים גדולים אבל פרויקט כזה שהוא על ליבת המוצרים של Kramer עוד לא היה לנו". 

אורן שרון, מנכ"ל חברת 'אור לשיר', נציגת 'אוריקון' בפרויקט, מוסיף שהתכולה עודכנה מההגדרה הראשונית שבוצעה בעבר במטרה לתת מענה עכשווי ומתאים יותר לצרכי התקופה. לדבריו חזות כל הכיתות ותפעולן זהה במטרה להשיג חוויה אחודה: "הצלחנו להגשים את החלום של הלקוח ואף מעבר לזה". 

ניר אליזוב, Pre-sale ב Kramer מביא את הצד הטכנולוגי ומשתף על הפתרונות שהוגדרו בכדי לתת מענה לאתגרים הרבים בפרויקט הן בהיבטי תשתיות, אקוסטיקה, תצוגה, שילוט דיגיטלי, נגישות ואף תרגום סימולטני, והן בממדי ניהול ותפעול. 

וואו! נשאר רק לקוות שכמה שיותר לקוחות של התעשייה שלנו יקבלו פרויקטים באותה מידת שביעות רצון. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG