הגאדג׳ט החדש של Epson מאפשר חיבור אלחוטי של כל מקור תוכן ׳משודר׳  – לפטופ או כל מערכת ניידת אחרת – לכל מסך או מקרן 

אפסון

עם הסרת המגבלות על חזרה לעבודה וללימודים משיקה חברת Epson שתי מערכות מצגות אלחוטיות – ה- Let’s share ELPWP10 וה- ELPWP20 – המיועדות לשימושים בסביבות עסקיות ולימודיות. 

שני הפתרונות מאפשרים חיבור אלחוטי של כל מקור ״תכנים״, או מצגות, דוגמת לפטופ, או סמארטפון, לכל מסך או מקרן. החיבור עצמו מצד התוכנה יכול להתבצע על ידי המערכות עצמן, או על ידי שימוש באפליקציות iProjection של Epson או ב-Miracast. כל התכנים המשודרים אלחוטית מאובטחים בהצפנה של AES-128. 

 
אפסון

ה- ELPWP10 מקשר כל מקור למגוון הרחב של מקרני הלייזר של Epson. כל שצריך לעשות הוא לחבר את המשדר פיזית למחשב הנייד, או לעשות שימוש באפליקציית iProjection בסמארטפון. ב- ELPWP20 ניתן לחלוק ולשדר תכנים מאובטחים מכל מכשיר לכל אמצעי תצוגה באמצעות הרסיבר האלחוטי שמגיע בחבילה. כמו בדגם ה- ELPWP10 גם כאן מחברים את המכשיר ללפטופ, או לסמארטפון באמצעות האפליקציות. שני המכשירים מאפשרים הקרנת תכנים ומצגות מארבע מערכות שונות במקביל ובשני הדגמים אפשר לחבר עד 8 משדרים ולהציג עד 4 סוגי תכנים שונים – בו בזמן. זמן יקר אינו מתבזבז על חיבורי כבלים והשידור הוא מיידי.  

לדברי קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל, סביבות העבודה והלימודים המודרניות מציבות לא מעט קשיים בפני עובדים ואו מורים ותלמידים שמגיעים לפגישה ורוצים לחלוק מצגת עם חבריהם. ״מערכות התצוגה האלחוטיות שהשקנו כעת בישראל פותחו בדיוק למשימה הזו. החיבור שלהם למקרנים שלנו יוצר פתרון נפלא, פשוט וקל לחלוק ולשתף מידע מסוגים שונים בהקרנה על מסכי ענק. המציגים יכולים לעבור בין מקור אחד לשני ואף להציג סימולטנית״. 

המחיר: החל מ 1475 ש"ח

 

קובי כהן (תמונה - אפסון)
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG