בתחילת פברואר נתבשרנו כי חברת קרמר רכשה את חברת UCW, זמן קצר לאחר מכן יצאה קרמר בהכרזה על קו מוצרים לתחום ה-UC (עליו נרחיב בנפרד) וכעת מודיעה החברה על מהלך משמעותי מבחינתה ובו היא ממנה שני מנהלים איזוריים ל-EMEA ו-APAC כחלק מתכנית צמיחה עולמית. להלן לשון ההודעה הרשמית:

מינויים חדשים בקרמר: נשיאים אזוריים EMEA ו-APAC

ירושלים, ישראל, פברואר, 2022 – קרמר אלקטרוניקס שמחה לבשר על מנויים חדשים בחברה, להובלת ניהול הפעילות האזורית ב- EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה) וב-APAC (אסיה פסיפיק)/ 

הרחבת הצוות הניהולי הבכיר בחברה הוא צעד משמעותי הנועד לתמוך בצמיחה המהירה של החברה ולחזק את אסטרטגיית הניהול ממוקד הלקוח. צעד זה הוא המשך ישיר של מעבר החברה למודל הניהול האזורי. כחלק ממהלך זה, תקים קרמר מטה אזורי של EMEA באמסטרדם, הולנד, ותמקם את המטה האזורי של APAC במשרדי החברה בסינגפור. "בעודנו מסתמכים על הביצועים החזקים של קרמר, אנו מחזקים את צוות הניהול שלנו בהצבת יסודות חזקים שיתמכו בצמיחה אקספוננציאלית של החברה", מסר גלעד עירון, מנכ"ל קרמר אלקטרוניקס, והוסיף: "הקמת ארגון סקלבילי הוא אלמנט מהותי ביותר להנעה והכוונה למצוינות ולמתן פתרונות מהותיים בעולמות הפיסי-דיגיטלי. נוכחות המנהלים הבכירים תאפשר להעמיק את קשר ולשפר את המענה לצרכי הלקוחות באזורים שהם נמצאים".

 
רוני קליין (תמונה - קרמר)

הנשיאים האזוריים החדשים

רוני קליין, שימש בעברו כסמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בקרמר, קודם לתפקיד נשיא קרמר-EMEA. רוני בעל 25 שנות ניסיון עשיר ומוכח עם הצלחות רבות בתחומי הטכנולוגיה, הפתרונות ומתן השירותים. במסגרת עבודתו הנהיג וניהל צוותים אזוריים גלובליים והוביל אסטרטגיות מתקדמות במכירות, שיווק ושירותים (Services).

לפני הצטרפותו לקרמר אלקטרוניקס, שירת רוני כסמנכ"ל עולמי בחברת Pangea IT. בנוסף מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בחברת IDE Technologies, Verint APAC, ו-NUR Macroprinters, שם הוביל את החברה לרכישה על ידי HP. 

 
מארק רדמונד (תמונה - קרמר)

מארק רמונד (Mark Rémond) מונה לתפקיד נשיא APAC. מארק בעל 23 שנות ניסיון במכירות ושיווק בתחום ה-IT, פתרונות תקשורת ושירותים לארגונים גדולים, ממשלתיים ומוסדות חינוך. הוא בעל ניסיון נרחב בתחום ה-AV והקולבורציה, שימש בעברו בתפקיד סמנכ"ל מכירות בתחום ה- Meeting and Learning Solutions בחברת Barco, וכמנהל גלובלי בכיר בפוליקום (היום פולי), חברה המובילה בתחום פתרונות הווידאו, האודיו והתוכן.

מארק איסן (Marc Issan), סמנכ"ל מכירות גלובאלי בקרמר הוסיף: "אני שמח על הצטרפותם של רוני ומארק לצוות ההנהלה הבכירה שלנו. כולנו מצפים לעבוד יחד במטרה להאיץ את בניית המטות התפעוליים האזוריים שלנו ולהוביל את קרמר ליעדים חדשים של צמיחה". 

מאז השלימה Fortissimo Capital את השליטה בקרמר אלקטרוניקס, נראה כי המגמה היא להעצים את החברה באמצעות אסטרטגיות חדשות ושחקני חיזוק אשר יאפשרו את מימושן. אנו יכולים רק לשער כי צפויות הכרזות נוספות בקרוב, בייחוד בתחום ה-UC.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG