סדרת מפגשי AV-Forums של AVMaster מבית אנשים ומחשבים בשת"פ עם ארגון אינפוקום הבינ"ל הינם מפגשי ידע, הכשרה והעשרה אשר מיועדים לחיזוק, קידום ופיתוח של אנשי האודיו – וידאו והמולטימדיה בארגונים בישראל. במפגשים אנו מחברים בין יצרנים, אינטגרטורים, בעלי תפקידים, יועצים ועוד על מנת לחזק את הסינרגיה, הלמידה ההדדית ושיתוף הפעולה בין כלל הגורמים בתעשייה.

המפגש הראשון של AV-Forums ייערך במשרדי Crestron Israel בכפר סבא בתאריך 22.9.2016 בסימן מרכזי השליטה העירוניים בעיר החכמה, מערכות מולטימדיה למקומות ציבוריים, אתגרי החמ"ל העירוני ועוד, והוא מיועד למנמ"רים (CIO) ברשויות המקומיות.

דותן שובל, מייסד פורטל AVmaster: "זהו צעד נוסף למימוש החזון של AVmaster  להעברת עולמות ה-AV והמולטימדיה עתירי התוכן למסלול ראוי באמצעות שיתוף ידע בקבוצות ממוקדות. בפורום העיר החכמה שייערך בספטמבר הקרוב במשרדי קרסטרון בכפר סבא, ייהנו מנהלי המחשוב של הרשויות המקומיות מתכנים מקצועיים ברזולוציות גבוהות באמצעות דיון אינטימי שיתקיים בנושאים המהווים מכנה משותף מובהק למשתתפים. זהו האירוע הראשון בסדרת האירועים המיוחדים שלנו שייערכו בשיתוף פעולה עם ארגון Infocomm International, הארגון המוביל את תעשיית ה-AV  המקצועי ברחבי העולם כבר עשרות שנים. אנו שמחים להביא את הסטנדרטים והידע המקצועי של אינפוקום לאנשי תעשיית ה-AV כאן בישראל ".

לפרטים והרשמה,  אנא פנו למחלקת אירועים 03-733-0777 או השאירו פרטיכם כאן:

Error: Contact form not found.

פורום מנמ"רים מודעה גודל מלא

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: פורטל AVmaster מכריז על שת"פ עם ארגון Infocomm International – פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG