עם החלטתה של טושיבה לסגור את תחום המסכים המקצועיים (B2B) באירופה בסוף 2018, נאלצה חברת חברת ש.א מערכות להיערך ולהשלים את סל הפתרונות שלה, אבל אף אחד לא חשב שהמשבר הזמני יהפוך ליתרון עצום. ראיון עם רובי צפריר, מנהל תחום המולטימדיה ומותגי Goodview ו Planar 

מקרנים, מסכים מקצועיים ופתרונות AV הן שלושת המחלקות המנוהלות בש.א מערכות, אשר מספקת סל פתרונות מקצועי מלא ללקוחותיה. (לש.א מערכות חברה אחות אשר פועלת בתחום הלדים).  החיפוש אחרי מותג מסכים מקצועי מחליף לטושיבה, הסתיים בחתימה על הסכמי הפצה בלעדית בשוק הישראלי.

הצמיחה המשמעותית של Goodview בטבלת המכירות העולמית

פתרונות תצוגה מקצועיים במחיר מנצח

חברת Goodview , מובילה עולמית בתחום פתרונות דיגיטליים' בעלת סל מוצרים אשר כולל מגוון עצום של פתרונות תצוגה בכל הגדלים החל מ 10"- 98" ומסכי  Touch , Capacitive Whiteboard, Double-sided, היא אחת החברות אשר חתמה עם ש.א על הסכם הפצה בלעדי בישראל. 

צפריר: "המותג Goodview מאפשר לנו לתת מענה ללקוחות אשר מחפשים פתרון מקצועי במחיר מנצח. המותג נמצא גבוה בדירוג המכירות העולמי ומציג צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. סיפקנו כבר עשרות מסכים לפרויקטים שונים בישראל ואנחנו מאמינים שהמותג יהווה מנוע צמיחה עבורנו ב 2019." 

מענה על משאלת לב

השחקן החדש הנוסף בסל פתרונות המסכים המקצועיים של ש.א. מערכות, הוא Planar מבית Leyard, מותג High End אשר פונה לשוק האולטרה מקצועי. 

צפריר: "למרות הדרישה הרבה של ארגונים מובילים בישראל, לרבות בטחוניים, לא ניתן היה לספק את המסכים משתי סיבות עיקריות; מחיר יקר והיעדר נציגות של היצרן בישראל. שתי הבעיות נפתרו בחתימה אחת בין ש.א מערכות ל Planar. קיבלנו הבטחה למחירים עדיפים מהמותגים הדומיננטיים ביותר בשוק המקומי, וכמובן שנושא הנוכחות נפתר גם הוא עם הטיפול שלנו במותג."

ההחלטה התקבלה לאחר ביקור של נציגי Planar כאורחים של ש.א מערכות בישראל, בו אף הספיקו השותפים לגבש הצהרת כוונות של המותג לשנים הקרובות, עם מאמץ מובטח מצד היצרנית למתן מחירים עדיפים לשוק הישראלי. 

צפריר: "ש.א מערכות תקיים אירוע מתוקשר ב ISE 2019 למשווקים ויועצים בה נכיר להם את יכולות המותג והפתרונות הטכנולוגיים."

גיא אפשטיין, מנהל קטגוריית ה AV בש.א מערכות, אשר החל את תפקידו בש.א. כמנהל מוצר  Black-box ו Lightware, הגיע מיחידה מסווגת אשר היתה זקוקה למסך אמין, בעל איכות תמונה מעולה וכמובן יכולת רכש בהיבטי אבטחת מידע: "Planar היה מותג שלא יכולנו להרשות לעצמנו. כבר בראשית תפקידי, בחנתי מספר מסכים בשוק ה High End Display אשר ענו על הדרישות הטכניות והמבצעיות שנדרשו. מסכי Planar היו בראש הרשימה, אך בעקבות אילוצים ושיקולים מנהלתיים לא יכולנו להצטייד בדגמים הרלוונטיים. אני שמח שכעת כאזרח ועובד ש.א מערכות הצלחנו להביא את המוצרים המדהימים של Planar לשוק הישראלי ובמחירים תחרותיים מאוד."

רובי צפריר, מנהל תחום מולטימדיה ומסכים מקצועיים (צילום - ש.א)

מגשימים כל חלום

צפריר: "שוק המסכים המקצועיים בעלייה מתמדת במגוון ורטיקלים; חינוך, צבא וביטחון, רשויות מקומיות, ברודקאסט, בנקאות, מרכזי חוויה, וכמובן חדרי ישיבות. הורטיקלים השונים דורשים פתרונות במנעד רחב מאוד עליו אנחנו יודעים לענות בצורה מושלמת, כולל טוטמים לפי מידות וצרכים של כל פרויקט, דרישות למשחקי אור In ו Out-door ויכולות נוספות שמעניקות לש.א מערכות יתרון רב בשוק. 

בחרנו בשני מותגים שיתנו פתרון מקצועי מלא לפי מגוון דרישות הלקוח ועמידה במנעד תקציבים. הדבר מאפשר לנו להיות אטרקטיביים מאוד מול מותגים כמו  LG וסמסונג." 

גיא אפשטיין, מנהל תחום ה AV בש.א מערכות (תמונה - ש.א מערכות)

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG