נציגות קרסטרון ישראל, בהכנות אחרונות לקראת אחד מהאירועים השנתיים המשמעותיים ביותר עבורה. שוחחנו עם רונן ברוקשטיין, מנכ"ל החברה, רגע לפני היציאה

קרסטרון אינפוקום 2018
ביתן קרסטרון (תמונה AVM)

קרסטרון התארגנה כבר ב 2017 וב 2018 עם פלטפורמת ה-NVX, ענן ה-XiO ועוד מספר חידושים ורענון מוצרים, איך הגיב השוק ? אילו חידושים נקלטו ולאילו חידושים נדרש זמן עד שיבשיל השוק עבורם ?

ברוקשטיין: "הפילוסופיה של חברת Crestron היא לחדש ולפתח טכנולוגיות ופתרונות חדישים באופן שוטף, ה-NVX וה-XiO Cloud, הינם שני פתרונות פורצי דרך בתעשייה, כל אחד בתחומו. כמו כל טכנולוגיה חדשנית, לוקח לשוק זמן להגיב ולאמץ אותה, ואכן – את ה-NVX הצגנו לפני כשנתיים, ובמהלך השנה האחרונה אנחנו רואים מגמה של אימוץ הולך וגובר של הטכנולוגיה בקרב לקוחות רבים. מיד לאחר השקת הפלטפורמה, ראינו אימוץ של הטכנולוגיה במערכות פשוטות יחסית, הרי שהיום יותר ויותר לקוחות בוחרים ב-NVX גם עבור חדרי הבקרה וה-NOC/SOC המורכבים והרגישים ביותר שלהם. עם ה-XiO Cloud אנחנו רואים מגמה דומה של אימוץ הולך וגובר של הפלטפורמה ע"י מספר הולך וגדל של לקוחות, אשר מחברים את מערכות ה-AV/IT שלהם לענן, ודרכו מנטרים, מפעילים ומפיצים את המערכות."

אילו הכרזות השפיעו עליכם ב-2018 ? כאלה שהביאו אף לשינויים בפיתוח וכדומה.

"ההכרזה החשובה והמשמעותית ביותר עבור Crestron ב- 2018 היא כמובן מערכות ה-Flex החדשות, אשר החלו להימכר ממש לאחרונה. זהו שלב נוסף במערכת היחסים המאוד ייחודית שיש ל-Crestron עם Microsoft, וכן שלב נוסף באיחוד של תעשיית ה-AV לתוך תעשיית ה-IT, כאשר לראשונה בתולדותיה, Crestron מוכרת טלפונים שולחניים."

מה מתכננת קרסטרון ל-2019 ואילו הכרזות נשמע ב-ISE הקרוב ?

"בשביל זה תצטרכו לבוא ל-ISE…. אבל אנחנו מבטיחים שיהיו הרבה חידושים מעניינים, כמו בכל אחת מהשנים הקודמות."

רונן ברוקשטיין כנס קרסטרון ישראל 2016
רונן ברוקשטיין, מנכ"ל קרסטרון ישראל (תמונה - AVM)

מהם הטרנדים שעשו רעש בשנה שעברה אולם תפסו בפועל פחות נתח שוק ?

"לא בטוח שהיו טרנדים גדולים שכשלו באופן נחרץ, אבל בהחלט אפשר לראות מגמות. לדוגמא, עבור עם AV over IP ברשתות 1GBps לעומת פתרונות 10GBps – אשר בשל עלותם הגבוהה, תופסים פחות נתח שוק ממה שחלק מהגורמים בתעשייה חזה. דוגמא נוספת היא ההתמקדות בתקן ה-Dante לטובת Audio over IP על גבי תקן ה-AVB אשר דורש חומרה מיוחדת."

כיצד מתמודדת קרסטרון עם חללי העבודה הדינאמיים ?

בחמש השנים האחרונות הרחיבה Crestron באופן משמעותי את סל הפתרונות אותו היא מציעה למגוון רחב מאוד של חדרים – מהקטנים והפשוטים ביותר, ועד המורכבים והגדולים ביותר, באופן שמאפשר לכל לקוח, וכמעט בכל תקציב, ליהנות מסביבת העבודה המתקדמת ביותר. באופן טבעי, גם חללי העבודה השיתופיים נהנים מהמגוון הרחב, ולראיה – רק בישראל חברות WeWork, LABS Tel Aviv, BE All ואחרות בחרו בטכנולוגיית Crestron לכל משרדיהן.

איפה נוכל לפגוש אתכם ב-ISE הקרוב ?

כבכל שנה מדובר באירוע הגדול ביותר של תעשיית ה-ProAV בעולם, והנוכחות הישראלית המרשימה הופכת אותו למיוחד עוד יותר. נשמח לראותכם בביתן הגדול והמרשים ביותר בתערוכה – C20 באולם 2. אורחינו מוזמנים להירשם לתערוכה עם קוד ה-VIP 706857.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG