מסך לצרכים שונים – M4K651XDB עם 64.5 אינץ' מקצה לקצה (תמונה: IO Data)

 

ככל שמסך התצוגה גדול יותר, כך כמובן אפשר להציג באופן ברור יותר את המידע שרוצים להעביר לצופים. M4K651XDB הוא מסך ענק חדש מבית איי או דטה (Io Data) היפנית, שמציע לא פחות מ-64.5 אינץ', והוא יכול לענות על הצרכים של אלה המחפשים פתרון גמיש לשילוט דיגיטלי, יחד עם שילוב של תצוגות פשוטות יותר המבוססות על חיבור למחשב PC.

M4K651XDB מבוסס על פאנל ADS ברזולוציית 4K בבהירות של 400 ניט, ניגודיות של 1200:1, קצב רענון של 60 הרץ וזמן תגובה שנע בין 5-8 אלפיות השנייה. הוא גם מציע תמיכה ב-HDR 10. הוא מגיע עם 2 חיבורי HDMI 1.4, חיבור HDMI 2.0 וחיבור DisplayPort 1.2. יש גם שני רמקולים מובנים בעוצמה יחסית גבוהה של 10 וואט שמספיקה בהחלט לצרכיי העברת תכנים המשולבים עם אודיו.

אבל הדבר החשוב באמת הוא מעבד מיוחד שאיי או דטה שילבה במסך ומאפשר התאמה אוטומטית של תכנים לרזולוציית ה-UHD של המסך, גם אם המקור שלהם מבוסס על רזולוציית SD או HD בלבד, והוא עושה זאת תוך הימנעות מטשטוש התמונה. כמו כן תומך המסך בטכנולוגיית שיפור צבע כדי לשיפור ואיזון רוויית הצבעים של התמונות המוצגות על המסך, והוא גם יכול להתאים את הבהירות שלו לסביבה בה הוא מונח באמצעות חיישן אור סביבתי.

זהו אינו פתרון זול במיוחד: M4K651XDB עולה כ-1,480 דולרים. הוא מגיע עם חמש שנות אחריות ובחברה טוענים שהתאורה האחורית תחזיק לפחות 30,000 שעות פעילות רציפה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG