בהירות גבוהה עם גמישות התקנה – המקרן החדש של איקי (תמונה: Eiki International)

 

EK-623UW, מקרן הלייזר החדש שהשיקה איקי (Eiki International) מיועד לפי החברה להביא הקרנה ברמת בהירות גבוהה לסביבות עבודה שכוללות אולמות הרצאה, מצד אחד, וחדרי ישיבות, מצד שני. מקרן ה-DLP מציע רזולוציית 1920×1200 פיקסלים עם בהירות של 6,000 לומנס, יחס ניגודיות של 100,000:1 עם מצב עבודה שמבטיח גוון שחור איכותי במיוחד ועם דיוק ייעודי להצגת טקסטים, והוא משתמש בטכנולוגיית לייזר זרחני כחול שמבטיחה לפי החברה שמקור התאורה יעבוד 20,000 שעות לפחות.

אחת היכולות שקיאי הקנתה ל-EK-623UW היא גמישות גדולה יחסית בהתקנה של המקרן בסביבת העבודה שלו, עם יכולות הקרנה באוֹרייֵנטַצִיָה חופשית של 360 מעלות, בעבודה במצב אנכי או אופקי בהתאם לצרכים של הארגון. כמו כן מציע המקרן ערכי הסטה אופקית של 15%+/- והסטה אנכית של 50%+/- וכן אפשרות לחבר 8 סוגים שונים של עדשות, כולל עדשת 0.36/1 עבור תרחישי הקרנה בטווח קצר במיוחד. בנוסף הוא מציע תמיכה ביכולת תצוגה של תמונה בתוך תמונה (PiP) ותמונה לצד תמונה (PbP).

מבחינת חיבורים המשתמשים ימצאו חיבור HDBaseT, שני חיבורי HDMI, מחבר DVI-D ומחבר VGA. יש גם יציאת VGA לחיבור מוניטור חיצוני, חיבור לרשת מקומית, וכן חיבור RS-232C לבקרה חיצונית. יש כמובן גם שלט רחוק בחבילה. בחברה מציינים בנוסף את המשקל הקל יחסית של המקרן, ואת השימוש בצבע לבן שעוזר לו להיטמע טוב יותר מבחינה ויזואלית מול תקרה לבנה.

המחיר המומלץ של EK-623UW עומד על 8,995 דולרים ללא עדשה. העדשות השונות מוצעות במחירים שנעים בין 695 ועד 8,995 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG