חברת NEC מציגה בימים אלו מסך LCD לשימושים רפואיים המכונה MultiSync® MDC212C2 בו הוטמעו מנגנונים חדשניים המאפשרים חיסכון באנרגיה ובשעות עבודה. המסך מוצג בכנס איגוד הרדיולוגים של צפון אמריקה RSNA 2015 הנערך בימים אלה בשיקגו.

MDC212C2 מסך של NEC לתחום הרפואההפתרונות שמציע המסך המכונה MultiSync® MDC212C2 למוסדות הרפואיים הם מערכת כיול מובנית הכוללת טיימר אשר מאפשרת כיול של המסך מחוץ לשעות העבודה השגרתיות ובצורה אוטומטית זאת מבלי להפריע לעבודתם השוטפת של הרדיולוגים. בנוסף לכך המסך מכיל חיישן בהירות קדמי וחיישנים חוסכי אנרגיה המכבים את המסך עם עזיבתו של הרדיולוג את העמדה.

המסך מתאים לשימוש שוטף 24/7, הוא מגיע בגודל "21.3 עם יחס גובה-רוחב של 4:3, רזולוציה של 2 מגה פיקסל, טווח צבעים SRGB ופאנל IPS.

ארט מרשל, מנהל מחלקת מסכים מקצועיים ורפואיים ב-NEC Display Solutions of America הסביר את יתרונו של המסך: "עבור צוות ה-IT יש לפיתוחים אלה משמעות עצומה משום שהם מייתרים את הצורך להפריע לרדיולוג בזמן עבודתו עם משימות התחזוקה השגרתיות ומבטלים את הצורך להותיר את המחשבים והמסכים דולקים למשך כל הלילה. גם עבור הרדיולוגים יש בכך בשורה של ממש משום שהם לא צריכים לפנות זמן יקר במהלך יום העבודה העמוס שלהם לצורך ביצוע כיול שגרתי".

הכירו את הטכנולוגיות המשמשות במסכי NEC: סנסור (חיישן) בהירות המסך וחיישן הנוכחות לחיסכון באנרגיה (כיבוי המסך)

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG