"המטרה היא לייצר תשתית שתאפשר למחלקה לפתח יותר מוצרים בצורה איכותית ומהירה יותר, בעזרת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שאותן אני מביא מניסיוני"

במהלך חודש אפריל נכנס עמרי גילת לתפקיד מנהל הפיתוח בחברת סילורה מכפר מסריק.  עומרי כבר גיבש לעצמו אסטרטגיה לייעול המחלקה. "המטרה היא לייצר תשתית שתאפשר למחלקה לפתח יותר מוצרים בצורה איכותית ומהירה יותר, בעזרת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שאותן אני מביא מניסיוני".

בתפקידו יהיה עמרי אחראי על תחומי התוכנה, החומרה, ההנדסה, הפרויקטים וה- QA.

חברת סילורה למחקר ולפיתוח, ממוקמת בכפר מסריק ועוסקת בפיתוח מוצרים להעברת וידיאו ואודיו ובמתן פתרונות בסביבות טכנולוגיות מאתגרות. מומחי מחלקת הפיתוח של החברה בעלי ניסיון רב בפיתוח של מוצרים בסטנדרטים גבוהים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בתעשייה. הטכנולוגיות של סילורה מיושמות בענפים שונים, כמו; רפואה, ביטחון, אולפני שידור, פרסום וקולנוע ביתי.

 

האיש והקילומטראג'

עומרי נשוי להילה ואבא לגאיה (15), ליר (12) וצבר (9). לחברת סילורה הוא מביא איתו 20 שנות ניסיון שהצטבר במגוון תפקידי ניהול פיתוח, תואר ראשון במדעי המחשב, בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה, ותואר שני.

לתפקיד בסילורה נכנס לאחר שורה של תפקידי פיתוח בחברות שונות, כשהאחרון שבהם היה בחברת סלקום TV, שם היה אחראי על כל פיתוח התוכנה של המיזם, ה- QA, הארכיטקטורה והפרויקטים השונים. קודם לכן ביצע תפקיד דומה בחברת פלייקאסט, שפיתחה מוצר למשחקי מחשב עתירים בגרפיקה על ממיר פשוט, וזאת באמצעות "הסטרמה" חכמה של וידיאו. את דרכו המקצועית החל עומרי בחברת אלביט מערכות ומערכות ביטחוניות נוספות בארץ ובחו"ל.

הניסיון המצטבר של עומרי בתפקידי ניהול פיתוח בלבד נפרש על עשר שנים. על כך הוא הסביר: "הידע הטכני שלי בתוכנה ובתחום העברת וידיאו הוא רב, אך תחום ההתמחות העיקרי שלי הוא הקמת וייעול מחלקות פיתוח תוך שיפור איכות התוצרים וזמני הפיתוח".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG