נכתב על ידי איתן ריאחי – שיווק ומכירות, חברת Panda O.S

eytanתעשיית הוידאו באינטרנט משתנית כל הזמן וכך גם האתגרים שעומדים מולך כיוצר ומפיץ התוכן. אתה צריך מערכת הנותנת מענה לצרכים הנוכחיים ושתהיה גמישה לשינויים ולהרחבות בכדי להמשיך ולספק נגישות של התוכן בפלטרפורמות שונות ( מכשירים ניידים חכמים, דפדפני web ), עם חווית משתמש (UX) עשירה – וזאת במערכת אחת מקיפה הנותנת מענה לכל הצרכים הטכנולוגיים.

פתרון מבוסס ענן – SaaS:

למערכות מבוססות ענן ישנן יתרונות רבים מול מערכות On-Prem, והעיקרית שבהם היא יכולת הגמישות להשתמש בחלק מהתהליכים ( Processes) המוצעים, או כפתרון מקצה לקצה לתוכן המדייה שלך – אחסנת המידע, קידוד, ניוד, הזרמה (streaming), והפצה עד למשתמש הקצה.

מערכת מבוססות ענן, מאפשרת לך להטמיע יכולות קיימות ומוכחות ובעזרת התאמות אישיות להקים פורטל / פלטפורמה לתכני וידאו בהשקעה נמוכה ובבטחון שהמערכת תומכת בצרכים הטכנולוגים הנדרשים.

צרכים מול יכולות:

הצרכים כמובן משתנים בין חברות שונות. ניתן לחלק את הצרכנים העיקריים לחברות מדיה, גופים להשכלה (Education), וחברות (Enterprises).
במסגרת המאמר נתמקד בעיקר בארגונים המעוניינים להפיץ את תכני הוידאו שלהם הן פנים ארגונית, והן לקהל הלקוחות הרחב.

Ingestion – תכני המדייה צריכים לעלות לענן ובתהליכי קידוד (encoding) אוטומטיים לבצע המרה של הקבצים למספר פורמטים כך שהתוכן יהיה נגיש בפלטפורמות "ניראות" שונות.

 

תוכן ו-metadata:

לתוכן הוידאו נלווים נתונים נוספים הכרחיים הן לבעל התוכן והן למשתמש הקצה. מידע נוסף על הוידאו כגון: כותרת, תיאור, תגים,שם היוצר וכיוצ"ב משולב במערכת ונגיש לעדכונים ולשינויים.

חלק מנתוני ה-Metadata מתעדכן באופן אוטומטי, כגון: מספר הצפיות, ומאפשר לך כיוצר התוכן לקבל מידע מפורט באשר לאופן שהתוכן נצרך (כמה פעמים נצפה התוכן, מי צפה ואפילו האם צפה בתוכן במלואו)

נגישות:

תוכן המדיה שנמצא על ענן, לא בהכרח אומר שהוא נגיש לכל. הנגישות לתוכן מאובטחת ומבוקרת כך שרק משתמשים מורשים יכולים לצפות בתוכן, להגיב ולשתף אותו. תכני הוידאו מקוטלגים לקטגוריות ולפלייליסטים כך שהמשתמש הסופי יכול לגשת באופן אינטואיטיבי לתוכן ולתכנים דומים.

תכונות נלוות (Features):

כמובן שלכל חברה יש צרכים משלה – חברות מדיה מעוניינות בהפצה של התוכן עם תהליכי רישום ותשלום עבור תוכן שנצרך, הטמעה של פרסומות , ושימוש בפתרונות של שידור חי – "Live Stream" מאידך, חברות Enterprises מעוניינות בהפצה מוגבלת, עם הרשאות שונות לרמות שונות של משתמשים ומעקב אחר אופן השימוש של המשתמשים. תכונות נוספות כגון: המרה Live ל-VOD  , שיחת ועידת וידאו ל-archive , תמיכה בפרוטוקולים שונים HLS/HDS, שיתוף התכנים והמידע לצרכי Knowledge Sharing והדרכות, הוספת הערות (comments), המללת התוכן (Transcription) הם רק חלק מדרישות השוק.

 

פנדה
לחץ על התמונה לסרטוני דמו

מערכת מבוססת ענן בעלת גמישות כך שהיא מותאמת בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

פנדה או.אס. PandaOS מספקת שירותי ניהול והפצה של תכני וידאו און ליין באמצעות מערכת מבוססת ענן הנקראת : Bamboo. Bamboo הינה מערכת קצה לקצה לניהול, הפצה של תכני וידאו, הבנוייה על טכנולוגיות Open Source המתקדמות ביותר, ומאפשרות נגישות של התוכן באופן אינטואטיבי ומיידי לכל המכשירים באופן שמותאם לכל לקוח בהתאם לצרכיו.

 

panda os

לפרטים: eytan@panda-os.com

לאתר החברה : www.panda-os.com

 

Error: Contact form not found.

 

Share.

Comments are closed.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG