חברת יאיר השחר משרתת עשרות אלפי נהגים ביום אשר עלולים להיתקל בצורך מסוים בבואם לצאת מאחד החניונים המנוהלים והמתופעלים על ידה. הפעילות מנוהלת ממוקד בקרה הממוקם בהרצליה. למרות הקורונה נפגשנו לשיחה עם סיוון רוזנטל המנהל הטכני בחברה, עזרא ניסים מחברת האינטגרציה טקמוד ועציון שמעוני, מנהל המכירות של היצרנית Kramer Electronics בישראל. 

הכי ברור שאפשר מול העיניים של צוות המוקד (תמונה AVM)

מוצרי Kramer שהוטמעו בפרויקט

● בקר  – SL240-C 

● מסך מגע – KT107

● ממיר השליטה על המטריצות – FC70 

אתגרי הלקוח

עם לחיצת הנהג על כפתור האינטרקום ביציאה מהחניון, מתקבלת קריאת שירות מצולמת בחדר הבקרה המאויש 7*24 אשר נענית מיידית על ידי אחד המוקדנים. 

סיוון רוזנטל, יאיר השחר: "בימים 'רגילים' של לפני עידן הקורונה, מוקד השירות שלנו עשוי לענות על כ 2000 קריאות שירות ביממה. יאיר השחר מחויבת לתת שירות מיידי ללקוח שיושב מול מחסום סגור ומאחוריו נהגים אשר מאבדים את הסבלנות. בעבר עשינו שימוש במספר פלזמות שהציגו תמונה סטטית, ללא יכולת שליטה, הגדרה ושינוי של Pre-Sets או כל אפשרות אינטראקטיבית אחרת. 

קיבלנו החלטה ללמוד את התחום והפתרונות הקיימים ובתהליך חיפוש אחר פתרון מיטבי הכרנו את עזרא ניסים מחברת טקמוד אשר סייע לנו רבות לדייק את תהליך אפיון הצרכים שהתרכזו בשלושה ממדים; עבודת המוקדנים– מתן כלי עבודה להשגת המענה המהיר והמדויק ביותר לכל קריאת שירות. הממד השני הוא ממד ההנהלה – בהיבט התפעולי רצינו יכולת שליטה מכל מקום ובהיבט הניהולי את היכולת לאסוף נתונים שיסייעו לנו לשפר את איכות קבלת ההחלטות בחברה. הממד השלישי הינו ממד התפעול והתחזוקה– היינו זקוקים לפתרון ענן שיאפשר לנו לקבל שירות שוטף, שינויי Pre-Sets קיימים ואף הגדרת חדשים, וכל זה מרחוק. בנוסף רצינו פתרון עם מינימום ציוד או כבילה ומקסימום שטח שולחן פנוי בחדר הבקרה."

הצליחו מאוד יחד - עזרא ניסים מחברת טקמוד מימין, סיוון רוזנטל נציג לקוח הקצה, חברת יאיר השחר ועציון שמעוני, מנהל מכירות Kramer ישראל

ארכיטקטורת הפתרון - IT ready

עזרא ניסים, טקמוד: "באתר הלקוח הותקנו שתי מערכות מרכזיות. הקומביינר של HSL אשר שולט על קיר הוידאו יחד עם ה KVM שתפקידו לשלוח תמונה למספר מסכים נוספים לפי דרישת הלקוח, והמערכת השניה אשר אחראית לניהול כלל הפתרון, היא הקונטרול של Kramer אשר מאפשרת ללקוח מודולריות וגמישות מרבית, לרבות דרישות נוספות שצצות גם זמן רב לאחר סיום הפרויקט."

תוצאה

סיוון רוזנטל: "עלינו מדרגה באופן משמעותי ברמת השליטה שלנו בשטח בעקבות החשיפה שקיר הוידאו מביא לנו. איכות השירות ללקוחות שלנו השתפרה מאוד מאחר והמוקדן רואה את הלקוח ברזולוציה גבוהה, שומע אותו היטב ומסוגל לתת לו מענה מהיר ומדויק. הפתרון פתח לנו את התיאבון להעמיק את היישום בחדר הבקרה ואנחנו מעלים צרכים חדשים באופן שוטף אשר נתמכים על ידי הכלים הקיימים.

יתרון חשוב נוסף בפתרון שיושם הוא יכולת התכנות והשליטה על הבקר דרך הענן, מה שעשה הבדל משמעותי בימי הקורונה המאתגרים ואיפשר לנו לקבל שירות ללקוח מרוחק." 

חווית שירות

סיוון רוזנטל: "השילוב של מערכת הבקרה של Kramer אלקטרוניקה עם התכנון של האינטגרטור הגיעו תוצאות הפרויקט לרמה הגבוהה ביותר, הן ברמת השירות וההירתמות האישית והן ברמת הבנת הצרכים שלנו וכמובן ניהול הפרויקט.
קיבלנו סיוע רב בהצטיידות קשת המוצרים שנבחרו מרמת הכבל, דרך בחירת מסכי הטלוויזיה שמאכלסים את קיר הווידאו ועד ל'מנצח' על כל הפתרון- הבקר של Kramer." 

עזרא ניסים : "עם הצטרפותי לפרויקט גיבשתי חזון לגבי חדר הבקרה של יאיר השחר וזכיתי לאוזן קשבת ולאמון מלא. השירות המרוחק אותו אני יכול לתת חודשים לאחר ההטמעה, מוכיח את עצמו והכי חשוב- חדר הבקרה החדש מהווה תשתית עבור הלקוח לקליטה וניהול של חניונים רבים נוספים". 

עציון שמעוני, Kramer: "מערכת הבקרה של Kramer מאפשרת ללקוח ולמשתמש הקצה בכל רגע נתון 24*7 364 ימים בשנה שליטה ובקרה מלאה בכל מצלמה מבין מאות המצלמות הפזורות בשטח בפרישה ארצית. 

אני שמח שהפתרון הטכנולוגי של Kramer מאפשר ליאיר השחר ליישם תהליכי עבודה יעילים יותר ולשפר את השירות שהיא נותנת ללקוחותיה, תוך עבודה נוחה למשתמש ושקופה להנהלת החברה. זהו יתרון עצום עבורם אשר יאפשר קליטת חניונים נוספים בישראל לחדר הבקרה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG