החברה תציג את חזונה לחיים מפותחים ומקושרים בביתן הוירטואלי בעזרת תוכן וידאו אינטראקטיבי.

LG תציג את חזונה לעתיד הבית החכם בתערוכת IFA 2020, שתתקיים לראשונה השנה באופן מקוון בעקבות מגפת הקורונה. תחת המוטו של LG לתערוכה, Life's Good from Home (החיים טובים  מהבית), הביתן המקוון של החברה יאפשר למבקרים לצפות בפיתוחים החדשניים של החברה ללא הצורך לצאת מהבית. מסיבת העיתונאים של LG בתערוכת IFA 2020 תתקיים ב-Mess Berlin ב-3 בספטמבר בשעה 12:00 (שעון ישראל) ותשודר בשידור חי בערוץ היוטיוב הרשמי של LG

תחת המוטו "החיים טובים מהבית", Dr I.P Park, ה-CTO של חברת LG Electronics, יציג את כיצד צרכנים בכל רחבי העולם יוכלו בעתיד ליהנות מסביבה נוחה ובטוחה יותר בביתם, בעת שבכל העולם מתרגלים לשגרת החיים החדשה בצל המגפה. LG ThinQ Home Solution, הפיתוח של החברה המתאים לשגרה החדשה יופיע לראשונה בתערוכת IFA 2020 ויציג את חזונה של LG לכיצד חיינו יראו בעתיד.

בעקבות המעבר של תערוכת IFA המסורתית לאונליין, LG יצרה ביתן תצוגה בקוריאה המציג כיצד מוצרי LG עובדים יחדיו כיחידה אחת על מנת לספק את החוויה הביתית הטובה ביותר שניתן. בתצוגת האונליין הקרובה, כוכב ה-K Pop הנרי לאו (Henry Lau) יקח את המבקרים לסיור וירטואלי בבית בעל ארבע קומות המציג את כל הדרכים בהן הטכנולוגיה של LG תורמת לכך שבתינו יהיו ברי קיימא ונוחים עבורנו ברמה הגבוהה ביותר. הסיור ילווה על ידי סרטון וידאו אינטרקטיבי של משפחה המתגוררת בבית בעל טכנולוגיות של LG, והצופים יוכלו להתאים על בסיס הבחירות שלהם.

בנוסף לתצוגת הבית החכם, הביתן הווירטואלי יספק לצופים חוויה אינטראקטיבית המסבירה כיצד LG הופכת את החיים בבית למרגיעים, יעילים ומספקים יותר.  מי שיבקר וירטואלית בביתן של LG בתערוכת IFA הקרובה, ילמד על היתרונות של מגוון פתרונות החברה בתחום המוצרים הביתיים החכמים בעזרת מעבר בין אזורים שונים.

"למרות שאנו מעדיפים להשתתף ב-IFA בנסיבות טובות יותר, אנחנו מתרגשים גם השנה לקחת חלק בתערוכה ולשתף עם צרכנים בכל העולם את חזוננו לבתים בריאים ונוחים יותר". כך אמר Kim Jin-hon, Head of LG Electronics Global Marketing Center. "באמצעות הידע והניסיון שלנו בתחום ה-AI ועיצובים מבוססי צרכי לקוחות, אנו יוצרים פרוטפוליו של מוצרים ושירותים המקלים על כולנו לחיות, לעבוד ולהירגע בבית".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG