החברה הבינלאומית שמתחילת דרכה חרטה על דגלה חדשנות והובלת התעשייה, הייתה גם תמיד מן החברות שמזהות אתגרים – ולא מפחדת לעמוד מולם, להפך – Crestron   היא מהמובילות בהצגת הפתרונות שישנו את כללי המשחק. 

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל: "גם הפעם, כמו במקרים רבים אחרים- מצוקה מובילה לאימוץ מהיר של טכנולוגיה. ממש כפי שהקורונה הפכה את נושא ה-Unified Collaboration לכלי סטנדרטי שכולם משתמשים בו, כך המחסור בחומרה תורם לאימוץ מהיר יותר של פתרונות מבוססי תוכנה על בסיס יכולות מוכחות אשר זמינות אצלנו מיידית, ולא פיתוח חפוז של פתרונות מאולתרים".

 

אז מה עומד מאחורי ההשקה המשמעותית?

לפני מספר חודשים, Crestron הכריזה שמערכת השליטה הוירטואלית המהפכנית שקיימת כבר מספר שנים, תומכת עתה בתכנות ב SIMPL® , אותה שפה המוכרת לאלפי מתכנתי Crestron בעולם.

פתרון השליטה הוירטואלי הינו רישוי לתוכנה בלבד שמיועדת להיות מותקנת על שרת, ומאפשרת שליטה על עד 500 חדרים במקביל.

באופן טבעי פתרון מסוג זה מאפשר מספר תכונות מנצחות: שרידות, גמישות, מהירות וכן גם חווית הקמה נוחה ויעילה תוך התאמה לשפת התכנות של Crestron.

 
רונן ברוקשטיין מלווה אחד מהביקורים ב HQ של Crestron

בתקופה זו, בה השוק עומד מול אתגרים רבים ובעיקרם שרשרת האספקה, ההכרזה והמערכת התקבלו בהתלהבות בתעשייה. ביישום הפתרון עלו לעתים מספר אתגרים כגון:

  • תלות ביכולות ה-IT של הלקוח – יישום של מערכות מסוג זה בתוך מערך השרתים הקיים בארגון, דורש שיתוף פעולה ומחלקת IT חזקה (האינטגרטור תלוי בלקוח בהקמת השרת). בחברות רבות זהו אכן המצב, אך לא בכולן.
  • היכרות האינטגרטור עם תחומים חדשים – הקמה של השרת בסביבות Redhat, Alma Linux CentOS שאינן בתחום העיסוק העיקרי של האינטגרטור 

Crestron מלווה באופן צמוד את חברות האינטגרציה במטרה להבטיח את הצלחת הפרויקטים. בנוסף לכך, נפתחו קורסים ONLINE בפלטפורמת האקדמיה של החברה (Crestron Technical Institute – CTI), ובכך נותנת החברה את הכלים גם לאלו שצועדים את צעדיהם הראשונים בסביבות הללו, להקים וליישם את המערכת בקלות ופשטות יחסית.

בנוסף Crestron השיקה מוצר ייחודי – מערכת שליטה וירטואלית אשר מותקנת מראש על מחשב המסופק על ידי החברה. מדובר בהכרזה והשקה משמעותיות אשר מביאות עימן יתרונות רבים. בתקופה זו, כפי שצוין קודם, בה התעשייה כולה מתמודדת עם אתגרים רבים, נדמה שמדובר בפתרון מנצח, כזה שיהיה מעניין במיוחד לראות אותו משתלב ומספק מענה לגורמים רבים ומגוונים בכל ארגון. היתרונות באים לידי ביטוי ממספר כיוונים, ונציין גם מספר תכונות שחשוב להכיר:

  • סביבה מותקנת מראש – סביבת ה-LINUX מותקנת מראש על המחשב ובכך 'מייתרת' את הצורך להתמודד עם היכרות הסביבה. במקביל, ניתנת גישה לאינטגרטורים לממשק וובי, אשר מאפשר להם לבצע התאמה ספציפית בהתאם לסביבת המחשב (שם, עדכון הגדרות וכו').
  • מרבית היתרונות המגיעים עם VC-4 מגיעים גם כאן- הקמה מהירה וגמישה של כמות גדולה של חדרים בצורה פשוטה שכבר מוכרת לאינטגרטורים מבקרי החומרה המוכרים והטובים.
  • רישיון ומחירים דומים – המערכת כוללת רישיון הפעלה לשלושה חדרים ולמעשה מתומחרת באופן זהה לעלות של שלושה רישיונות חדר וירטואליים, כך שמעשית – המחשב עצמו מגיע חינם מהחברה.
  • יכולות החומרה – המערכת תומכת בעד 25 חדרים (ברכישה של רישיונות נוספים) או עד 200 רכיבים.
  • ניהול רישיונות החדרים – באמצעות ענן הניהול המאובטח של החברה (Crestron XiO Cloud®) ועל כן בשלב הזה יש צורך בחיבור קבוע לענן.
שרון שמר ודקל שרמן - Crestron. תמונה - AVM

לסיכום – מתקדמים לעולמות ה-IT, משדרגים ועונים על אתגרים שונים וכל זה עם זמני אספקה מנצחים

למעשה, השקת המערכת מאפשרת למגוון חברות אינטגרציה להיכנס בצעדים קטנים, בטוחים ויעילים לעולם הבקרה מבוסס המחשוב. אך כאשר מתבוננים על התמונה הכוללת, מדובר בהרבה יותר מזה; זוהי מערכת אשר תואמת באופן מדויק את הצרכים השונים כגון הבנת השוק, מיפוי האתגרים, חיזוי קשיים ונקודות כשל, וגם – יצירת פתרונות שיענו עליהם. מהדרכה וליווי ועד פתרונות של ממש לשטח.

מהחברה נמסר כי החומרה הרלוונטית זמינה כרגע ב-Crestron, ועל כן צפויים למערכת כולה זמני אספקה קצרים – נתון משמעותי בתקופה הנוכחית.

 

לכל שאלה פנו אלינו - sales@crestron.co.il

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG