בתי המלון מתחרים על ליבו וכיסו של האורח באמצעות עיצובים מרהיבים, מתקנים חדשניים ונוחים, קולינריה, שירות וכמובן טכנולוגיות מגוונות. צבי זוסמן, מנכ"ל חברת 'מבט מסכים וזרועות' טוען שהמסכים המותקנים בחדרים ובאזורים השונים במלון הם game changer אמיתי. 

מימין- צבי זוסמן מנכ"ל 'מבט מסכים וזרועות' עם שותף בביתן של פיליפס בתערוכת ה ISE

אחת המגמות המעניינות בתחום המלונאות קשורה קשר הדוק לחוויית התוכן של האורח. כיום ישנו ביטוי חלקי לכך באתרי ההזמנות השונים, לדוגמא, ציון של פרמטרים מסוימים על הטלוויזיה המותקנת בחדר כגון "טלויזיה בלווין", "מסך שטוח" ועוד. בעתיד הלא רחוק נושא התוכן שניתן לצרוך דרך מסך הטלוויזיה יקבל גם הוא את ההתייחסות הראויה, חיבור לאפליקציות שונות כגון נטפליקס, ספוטיפיי אפל טיוי וכ"ו. דבר נוסף הוא הצגת מידע עדכני לגבי מתקנים ואירועים במלון ומחוצה לו והיכולת לצרוך שירותים שונים של המלון דרך המסך.

ציפייה גבוהה – רזולוציה בינונית

אורח שנכנס לראשונה לחדר עשוי למצוא מסך טלוויזיה קטן משמעותית מזה שיש לו בבית. פעמים רבות השלט שונה, מספרי הערוצים שונים, כמות הערוצים בהם הוא צופה נמוכה ואין לו גישה לאפליקציות בהן הוא משתמש בשוטף כמו יו טיוב, נטפליקס, אפל טי וי, דיסני פלוס ועוד. 

גם אם הוא אינו מודע לכך, האורח מבין מיד אילו שימושים יהיו סביב המסך בחדר ובעיקר אילו לא. זה קורה בין אם מדובר במסך "חכם" בו מצטייד לעיתים בית המלון במטרה לתת מענה חלקי, וקל וחומר אם מדובר במסך "טיפש" ומיושן. 

 
הרגישו בבית גם בחדר המלון

אירוח פרואקטיבי, מאובטח ועתיר חדשנות

אנחנו נמצאים בשלב מאתגר שבו קיים "תחום אפור" אשר מנתק בין האורח לבית המלון סביב סוגיית אבטחת המידע האישי. האורח מהסס האם להתחבר לאפלקציות השונות אשר המסך בחדר מציע, מהחשש שיעשו שימוש בפרטיו לאחר עזיבתו את המלון. מנגד בית המלון אינו בהכרח מודע לחששות האורח וכך חווית התוכן עשויה להתפספס.

לא חבל? 

דמיינו שהאורח שלכם יכול להפוך את הטלוויזיה בחדר לחוויה אישית ביתית אשר כוללת שימוש בכל האפליקציות המוכרות לו כמו סלקום טיוי או פרטנר, יוטיוב (עם הפלייליסטים והיסטוריית השירים שלו), נטפליקס שמציג לו את הסרט שהוא לא הספיק לראות עד הסוף… 

כל התוכן האהוב עליו או על שותפיו לחופשה, בסביבה אישית מאובטחת שמבצעת log-out אוטומטי עם ביצוע הצ'ק-אאוט במידה והאורח שכח לעשות זאת ידנית. 

 
ועם עוד שותף, הפעם מחברת OTRUM

מיתוג ושיווק – המסך המלונאי הוא הרבה יותר מתוכן בידורי

המסע של האורח אינו מסתיים רק בתוכן בידורי. יש סיכוי לא מבוטל שהוא יחפש מידע על שירותי ומתקני המלון או שלפחות היה רוצה לחפש כאלה, וזה כבר אירוע שהופך את המסך המלונאי להשקעה במקום להוצאה בתפישת ההנהלה. 

המסך המלונאי הוא נקודת אינטראקציה משמעותית בין המלון ללקוח ובאמצעותו יכול המלון לנהל את התוכן, להודיע לאורח הודעות שונות, לספק לו מידע נרחב, להציע לו מוצרים שונים, לחבר אותו למערכות PMS ולשמור עליו בהיבטי אבטחת מידע. מעבר לתועלות המיידיות לחוויית האירוח, המסך המלונאי מאפשר לבית המלון להגדיל הכנסות ולמתג את עצמו ברמה גבוהה. 

 

נותן השירות העיקרי במהלך החופשה הוא… 

עסקים מסחריים עושים מאמצים רבים לחסוך כמה שיותר בעלויות כוח האדם. אחת הטכניקות השכיחות היא איתור אוטומציות וכלי תקשורת דיגיטליים לממשקים השונים עם הלקוח. המסך המלונאי הוא הכלי המדויק ביותר לאתגר זה עבור בתי המלון. הוא מאפשר לקבל את האורח עם הודעה אישית, להקרין את המידע הדרוש לו במשך השהות בשפה המובנת לאותו אורח. הוא מאפשר חיבור מהיר ומאובטח לסביבת תוכן אישית ומוכרת, כמובן שכל אחת ואחד מהאורחים בחדר יכול לשדר תוכן מהמכשיר הנייד באמצעות casting, ואם חושבים על זה – כאשר המסך המלונאי מיושם נכון, הוא הופך להיות נותן השירות הדומיננטי ביותר במהלך החופשה.  

 

ארגז הכלים המלונאי שלכם להעצמת השימוש באמצעי התצוגה בחדר

'מבט מסכים וזרועות' מספקת פתרונות לבעלי התפקידים השונים בבית המלון כמו גם למגוון אנשי מקצוע כקבלן משנה, המספקים שירותים שונים לבתי המלון והרשתות. מעבר לייעוץ המקצועי, הליווי הצמוד והיעיל אשר כולל גם את שלב ההטמעה לבחירת הלקוח, מספקת 'מבט' מסכים מלונאיים מקצועיים, מוקדי שידור ומערכות ניהול תוכן, ממשקים למסכים בחדרים, ממשקי גישה ל WIFI. לכל אלה מספקת החברה גם תמיכה ותחזוקה. 

מבט מסכים וזרועות מתחייבת לאיכות ורמת שירות גבוהות. צבי זוסמן: "יש לנו הסכם שירות לא כתוב מול האורח עצמו. שביעות הרצון שלו היא שביעות הרצון של בתי המלון אותם אנחנו משרתים". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG