"החוכמה היא לא רק לחסוך את העלויות והמשאבים בשינוי המואץ של ניהול פעילות ארגונית בעידן הקורונה ולאחריו, אלא לא להתפשר על איכות הפגישות וניהול מלא ומקצועי של צוותי המשימה". ראיון מיוחד עם מירון מאיר מחברת Informat, נציגת Go To Meeting בישראל

קרדיט - אתר GoToMeeting

"אין שום דחיפות להיכנס לעולם ה'עבודה מרחוק' אבל שם המשחק הוא התייעלות", אומר לנו מירון מאיר מחברת Informat בראיון בנושא מיוחד לאור החזרה לשגרה ההיברידית שהעולם חווה. 

"המציאות והקדמה כבר עושות את שלהן ולא ניתן לעצור את התהליכים הללו. ארגונים מבינים שהם זקוקים לפתרון מקצועי ומושלם לעבודה מרחוק וזו אינה עוד גחמה תפעולית אלא מתודולוגיה ומיומנויות ניהול קריטיות".

חברת Informat הינה השותפה הבכירה של חברת LogMeIn בישראל כבר מספר שנים. מספר ההתקנות בישראל הביא את ניסיונו של צוות השירות במערכות Unified Communication לרמות טיפול הגבוהות ביותר בלקוחות הקצה וכמובן בשפה העברית.  

מאיר: "הפתרון ש Informat  מספקת בישראל הינו מהדורה מתקדמת של מוצר הקיים כבר 15 שנה בשוק, והינו חלק ממערכת מושלמת של Unified Communication של היצרן GoToWebinar לביצוע וובינרים וGoToTraining  לביצוע בחינות והדרכות. היתרון המשמעותי ביותר בחבילה שאנחנו מספקים ללקוחות הקצה שלנו הוא היכולת לנהל את כל הצרכים הארגוניים הללו במערכת אחת במקום להצטייד במספר פתרונות ממספר יצרנים שונים וכמובן המשמעויות הנגזרות מכך כמו תמיכה, הדרכות, טיוב בסיסי הנתונים ועוד. בנוסף אבטחת המידע מקבלת את התעדוף הגבוה ביותר לצד עדכון יכולות מתקדמות של פתרון שהינו מוביל עולמי כבר מספר שנים". 

מירון מאיר, מנהל מכירות ומוצר LogMeIn בחברת Informat

"רצוי שכל ארגון המעוניין לקיים פגישות Online עם מספר משתתפים משתנה (בין שניים למאות) תוך הנגשה קלילה ויעילה, תיעוד, הקלטה ושמירת המידע, יבחן את הפתרון שלנו. אני נהנה לראות את תחושת הביטחון שהפתרון שלנו מביא לשולחן כבר בפגישה הראשונה, בה המשתמשים מבינים שכל מה שהם זקוקים לו היא הורדה חד פעמית של תוכנה למחשב או לטלפון והקלדת שם משתמש וסיסמא. אין צורך בידע כלשהו. המערכת אינטואיטיבית, יציבה ובנויה לתמיכה בארגונים מכל גודל.  

המציאות החדשה היא רק זרז לשימוש בפתרונות כמו Go To Meeting. ארגונים 'מסונפים' עשו שימוש עמוק במערכות הללו עוד הרבה לפני משבר הקורונה העולמי שרק הציף את הצורך להמשכיות עסקית שוטפת. 
בין אם מדובר בפגישות עבודה, ראיונות, בריפים צוותיים ואפילו סגירת עסקאות 'כבדות' בלי לצאת מהבית, ניתן לראות שפתרונות הודאו מקבלים מקום של כבוד אחרי ה"טירונות" שנכפתה על כל העולם העסקי. אני מאמין שהארגונים הבינו שקיימת אפשרות של חיסכון בשעות אדם, נסיעה, אנרגיה ומשאבים נוספים מבלי להתפשר על איכות הפגישה והקשר ההדוק עם הלקוחות ולכן הפיתוחים והמימושים רק יתרחבו". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG