מדובר בגולת הכותרת של השיפוץ המסיבי המתמשך בבית הנשיא במהלך 10 השנים האחרונות. ההטמעה התבססה על מוצריה של Visionary Solutions והתבצעה על ידי הצוות המופלא של צ'ארמר גרופ

כתבה בשיתוף rAVe pubs

תמונה - איתי הפנר צ'ארמר גרופ

בית הנשיא בשכונת טלביה בירושלים אינו רק משכנו הרשמי של נשיא המדינה ומקום אירוח של אורחים רשמיים, אלא משמש גם כמוזיאון המציג יצירות אומנות המתארות את ההיסטוריה של העם היהודי. בחלל הפגישות המרכזי של הבית מתקיימות גם הרצאות, מצגות, אירועים ממשלתיים, מסיבות עיתונאים ועוד.

לאור הפעילות הרבה המתקיימת במקום נדרשה חשיבה מחודשת כאשר הוחלט על שדרוג מערכת המולטימדיה במקום. לטובת השדרוג נבחרו שורה של אנשי מפתח בתחום, איפיון המערכת התבצע ע"י היועץ החיצוני למערכות  AVCL (אודיו-וידאו, בקרה ותאורה), הראל טביבי, רונן נג'ר שהיה אחראי על הארכיטקטורה והתאורה, מנהל הפרויקט שמעון פיק וחברת התפעול "סימול אורקלי בע"מ" אחראי מטעם בית הנשיא – מקס רפפורט.

למשימת ההתקנה, ייצור המתקנים המיוחדים ותכנות מערכת הבקרה נבחרה צ'ארמר גרופ, אשר הטמיעה פתרון משולב הכולל את מוצרי המותג Visionary Solutions מערכת אודיו ובקרה של  QSC QSYS מבוססת על רשת האודיו של Dante עם סדרת המיקסרים של Yamaha CL

לדברי באבו לוי, מייסד צ'ארמר גרופ, החברה תמיד מעדיפה להשתמש במוצרי Visionary Solutions בשל העמידות הגבוהה שלהם, אשר הוכיחה את עצמה בפרויקטים רבים ותחזוקה נטולת תקלות: "באתר כמו בית הנשיא אליו נכנסים עיתונאים, כלי תקשורת ואורחים רמי מעלה מרחבי העולם, אסור שתהיינה תקלות" הוא אמר.

תמונה - rAVe pubs

חדש עם ישן – הפתרון ההיברידי של צ'ארמר גרופ

הפתרון שנבחר בנוי ממערך של מקודדים מדגם E4100 POE 4K UHD מבוססי IP ונגן BrightSign המנותבים דרך המערכת של Dante. המפענחים מדגם D4100 מזינים מספר מסכי טלוויזיה ומסך בגודל 95' אינץ של סוני עליו מוקרנת תמונה ממקרן של חברת כריסטי (Christie).

כל מערכות השליטה, האודיו-וידאו והתאורה עובדות על רשת ה-IP באמצעות מספר מתגים עצמאיים של סיסקו מסדרת SG350 המפוזרים ברחבי הבניין. 

המערכת כולה פועלת באמצעות מעבד CORE 510i של Q-SYS אשר עבר אינטגרציה  ונשלט ע"י 

מערכת Crestron אשר מחוברת למערכות נוספות ברחבי המבנה. 

מערכת אודיו של d&b audiotechnik

חלל ראשי:
4 יח' Y7P
4 יח' 5S
2 יח' E15-SUB

גינה
4 יח' Tannoy-VLS15

מקרן: 
CHRISTIE LWU755-DS

תאורה: 
6 יח' Ayarton – Levante
16 יח' ETC Irideon FPZ
63 יח' 1.5*1.5 LED Ceiling Panel

 
הצ'ארמרים במגרש הביתי (תמונה - AVM)

ואיך כל זה קשור לטירוף הבחירות?

העובדה שההתקנה המרכזית הסתיימה ב-2019 מרשימה ביותר לאור העובדה שבאותו זמן התקיימו בארץ שלוש מערכות בחירות רצופות ולפיכך נוצרה בבית תנועה עצומה. לוי מספר שלוח הזמנים הוכתב על ידי המצב הפוליטי ולכן התקיימה הפסקה בין שלב שלב. לעיתים היה צורך לפרק חלק אחד ולהחזיר אותו בשלב מאוחר יותר, כך שמי שיסתכל על התיעוד של הפרויקט יתקשה להבין מדוע טלוויזיות ורמקולים נעלמים פתאום ומופיעים שוב לאחר מכן. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG