בחודשים האחרונים, אנו עדים לאירועים היסטוריים אשר מאלצים את כולנו לעשות קפיצת מדרגה, להתקדם לעבר החדשנות ולאמץ שגרה שונה. חברות בינלאומיות גדולות בתחומי הטכנולוגיה, חברות היי-טק ועוד עובדות כבר מזמן עם מערכות חכמות אשר מותקנות בחדרי ישיבות לניהול של שיחות ועידה בוידאו קונפרנס ובאמצעותן מנהלות קשר שוטף טרנס-אטלנטי, אך הסגר הבינלאומי שחווינו לאחרונה כולנו, הפך את שיחות הווידאו, לכלי עבודה שיוצא מגבולות החברות הגדולות ואומץ ע"י הזירה העסקית והארגונית הקלאסית גם היא, בדגש על החשיבות לניהול פנים החברה וגם להמשך הנעת העסק מול לקוחות וספקים בארץ ובעולם. 

עשרות שנים בתעשיה - התקנה של טכום אלקטרוניקה (צילום - טכום)

הפתרונות המובילים בתחום לפגישות חכמות ולווידאו קונפרנס

חברת טכום אלקטרוניקה אשר פועלת בתחום האודיו-וידאו המקצועי למעלה מ-20 שנים, מסבירה כי במהלך העשורים האחרונים, התחום התחדש והתפתח בצורה ניכרת, זאת ועוד גרמו לכך שהטכנולוגיה שבה משתמשים כיום, מאפשרת לקיים שיחות ועידה באופן פשוט ונגיש ללא צורך לצאת כלל מהמשרד. ההבנה היא כי בעסקים, התקשורת בין הצדדים חשובה מאוד – ולא הכל ניתן להיאמר או להיסגר באמצעות תכתובות אימיילים ושיחות טלפון, לכן הצורך והביקוש למערכות וידאו קונפרנס גדלו בצורה משמעותית וכיום אף מורגש חוסר במלאי הזמין של מערכות אלו. 

רוב החברות והארגונים אינם מסתפקים במצלמת ווב ומעוניינות במערכות שמאפשרות שיחות וידאו באיכות גבוהה יותר, תוך שימוש ברשת מאובטחת של הארגון עם אפשרות לתמיכה בשיחות איכותיות מרובות משתתפים. פתרונות אלו ועוד, מעניקים את ההזדמנות הטובה ביותר למפגש "פנים מול פנים", כאשר הצדדים יכולים לראות זה את זה בזמן אמת ולשוחח ממש כאילו היו באותו החדר.

אפרת אליצור, מנהלת השיווק של טכום אלקטרוניקה: "השימוש בפתרונות מתקדמים של וידאו קונפרנס מאפשר להמשיך בעסקים למרות ההגבלות. כיום, חברות וארגונים מתקינים מערכות חכמות מובנות אלו בחדרי ישיבות לשימוש צרכי החברה ובחדרי מנהלים על מנת לאפשר גישה נוחה יותר של המנהל לכוח האדם ולצוות שאינו מגיע לארגון באופן יום-יומי ולנהל תקשורת עסקית מול לקוחות וספקים. החידוש המשמעותי כיום בתחום זה הינו מערכות וידאו קונפרנס ניידות אשר יכולות לשמש את הארגון במהלך שגרת העבודה הרגילה אך במידה ונחזור לגל שני עקב מגפת הקורונה ונצטרך לצמצם שוב את הגעת העובדים למשרד, המערכת ניידת ויכולה לעבור למשרד הביתי. אנו בטכום, תמיד חושבים על הפתרון מחוץ לקופסא – שיסייעו למשתמשים לצלוח את התקופה המאתגרת".

פתרונות הוידאו המקצועיים והמתאימים ביותר עבורך (תמונה - טכום)

ריכזנו עבורכם המלצות מחברת טכום אלקטרוניקה לעבודה בפגישות וידיאו קונפרנס

בדקו – איך אתם נראים?

א. מצלמה: שמרו על גובה העיניים

ב. רקע: מטושטש, וירטואלי, הימנעו מרקע חשוך

ג. מראה: התלבשו כפי שהייתם מתלבשים למשרד

בדקו – איך אתם נשמעים?

א. סביבה: השתמשו באוזניות מבטלות רעש רק שנחוץ

ב. מיקרופון: בדקו את מערכת השמע לפני שהפגישה מתחילה

ג. הסחות דעת: נסו למזער הפרעות של כניסה ויציאת אנשים מהחדר בו אתם עובדים

כיצד להתנהל נכון?

א. הגיעו בזמן: היכנסו לפגישה 3 דקות לפני מועד התחלתה

ב. השתדלו לא להסתכל על עצמכם כל הזמן: אל תבזבזו את כל הפגישה בבחינת המראה שלכם

ד. דברו ברור: היו תמציתיים והשתדלו לא לדבר יחד עם מישהו נוסף

ה. השתיקו את המיקרופון כשאתם לא מדברים: מצאו את הדרך הקצרה והמהירה ביותר על מנת              להשתיק או לפתוח את המיקרופון

ו. השתמשו בכלים: שיתוף פעולה, צ'אט ושיתוף מסך

והחשוב מכל – התקינו את הציוד המתאים, שלבו זאת עם מגוון פתרונות טכנולוגיים מוגדרים מראש, מותאמים אישית לצרכי הצוות ולסביבת העבודה. סייעו לארגונכם שלא להיפגע מהתקופה המאתגרת, תצלחו ותנצלו את ההזדמנויות שיש, על מנת שארגונכם ימשיך לצמוח. ניתן לבחור למשל ערכה מותאמת אישית:

• ערכת וידאו קונפרנס לחדר ישיבות גדול; מצלמה באיכות 4K רמקולים ומיקרופונים איכותיים

• ערכת וידאו קונפרנס לחדר מנהל המאפשרת שיתוף מספר אנשים סביב שולחן

• ערכת וידאו קונפרנס ניידת אותה ניתן להעביר בין חדרים

• ערכת וידאו קונפרנס אישית

 

ובקיצור, חשבו על פתרון מחוץ לקופסא!

 

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG