אין ספק שהמציאות הווירטואלית היא אחת מהטכנולוגיות שמוגדרות היום כפורצת דרך. ועדיין אחד האתגרים שניצבים כיום בפני מפתחים בתחום, הוא שמדובר במוצר שעדיין מחייב את המשתמשים לחוות את הסימולציות במקומות סגורים. מוצר חדש מזמן חוויה שיוצאת מגבולות החללים הסגורים

חברת MARSHMALLOW LASER FEAST פיתחה מוצר שלראשונה מוציא החוצה את החוויה הווירטואלית ועשוי לשלב בתוכו אינטראקציה עם סביבה חיצונית. המוצר Colossal Wave פותח ביוזמת מחלקת הקריאיטיב של החברה באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר בעולם. לפיתוח המוצר נעזרו היזמים בחברות Presstube ,Dpt ו Headspace, אשר עסקו בכתיבת קוד, עיצוב, הפקה אמנותית ומציאות וירטואלית.

המוצר Colossal Wave נועד להעביר תכנים מרתקים של סיפורים או של תוכן מקצועי באמצעות חוויית VR אמנותית ובזמן אמת. כאמור, החוויה יכולה להתקיים במקומות סגורים אבל גם במקומות פתוחים, כשכל מה שנדרש הם משקפי VR, כדוגמת המותג Rift Oculus, ועמדה חיצונית של המוצר עם נקודת חיבור.

הפעילות מאפשרת למשתתפים לתקשר עם הסביבה ולחוות תכנים שונים, כמו לקחת חלק בתופעות טבע של צונאמי או להסתתר מפני עצמים שנופלים מהשמיים. בנוסף, על מנת לעודד חשיבה ודיון על המתרחש כיום בכדור הארץ מלווה החוויה הווירטואלית במיליוני זנים של חיות, ומציגה תופעות שונות בטבע כמו זיהום אוקיינוסים. החוויות האלה מועברות במשחקים, ואפשר לחבר מספר משתתפים לאותה חוויה בליווי של משימות שיש לבצע.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG