היום כבר ברור כי שיחות וידאו הפכו דבר שבשגרה אלא שלא פעם אנו חווים חוויה רחוקה מהציפיות שלנו ועלולים לקטלג את פתרון ה'וידאו קונפרנס' כאמצעי תקשורת מקרטע. אז זהו- יש פתרון והוא נגיש, זמין ומעוצב 

כבר לא מדובר רק בתקלות "לוגיסטיות" או טכנולוגיות כמו קישוריות או יציבות פס התקשורת, המשתמשים של 2022 רוצים יותר! העניין הוא שהאופן שבו נבחר פתרון הוידאו הארגוני, ממשיך לייצר תסכול בקרב המשתמשים וכן! לאיכות הציוד איתו הצוותים שלכם עובדים יש משמעות קריטית לחוויה, לשכיחות השימוש וכמובן לתוצאות. 

מכירים את ה"פריים" הזה בשיחת וידאו שבו חלק מהמשתתפים מהצד השני ממוקמים בשוליים, במין בקומפוזיציה מרושלת? מעבר לחוויה הלא נוחה שלכם מהסיטואציה- איזו חוויה יש למשתתף שלא רואים (ושומעים) אותו? האם הוא יכול להרגיש חלק מ…? 

מה עושים? 

בכדי להתמודד עם מצבים מהסוג הזה יצרה Poly את מצלמת ה Poly Studio E70. תודות לחוכמה הרבה שהוטמעה בה, יש לה (גם) יכולת לעבור בצורה חלקה בין זווית רחבה לצרה (וההיפך) כך שכל מי שנמצא בחדר יצולם ויישמע מעולה. תחושה של מעורבות פעילה אשר מזמינה את כל המשתתפים לקיים דיון פורה ואנרגטי.  

 

יש במאי באולם? 

ה Poly Studio E70 היא מצלמה חכמה ראשונה מסוגה שמתאימה במיוחד לחדרי ישיבות גדולים. מעבר לאופטיקה ולאיכות הוידאו הגבוהה, תכונות השמע המתקדמות ויכולות האנליטיקה שלה, היא מגיעה עם עדשות כפולות המועצמות על ידי טכנולוגיית Poly DirectorAI. כל אלו יחד משיגים חווית וידאו ייחודית המתאימה מאוד לסביבות עבודה היברידיות השכיחות כל כך בעידן הנוכחי ומייתרות את החשש שלא יראו או ישמעו את כולם. 

דמיינו שאחד המשתתפים קם ויוצא מהחדר מסיבה כלשהי. טכנולוגיית ה Poly DirectorAI אשר מנתחת ללא הפסקה את מה שמתרחש בחדר כולל מספר המשתתפים, מקטינה לבד את הטווח ומציגה לצד השני תמונה מעודכנת בעלת קומפוזיציה מדויקת למצב החדש. עם שובו לחדר תרחיב המצלמה את הפריים ותייצר קומפוזיציה מעודכנת שוב. במילים פשוטות- כולם משתתפים! הצד השני של שיחת הוידאו שלכם מקבל תחושה שיש במאי בחדר הדואג לנהל ולנתב את המצלמה במטרה שכולם ייראו בבירור. 

פרטיות בזכות תריס אלקטרוני

בניגוד לפתרונות אחרים, ל- Poly Studio E70 אין חלקים זזים אלא מדובר בעבודת העדשה בלבד, יותר נכון שתי העדשות אשר כל אחת מהן מגובה ב- 20 מגה פיקסל. למעשה אלו שתי מצלמות 4K בעלות חיישנים עצמאיים ואגב, אין צורך להתקין תוכנה נוספת על מכשיר אחר כלשהו- כל היכולות הללו מצויות במצלמה עצמה. נדמה שהצוות שתכנן את מצלמת Poly Studio E70 באמת חשב על כל הפרטים כולל תריס אלקטרוני ממונע המאפשר אבטחה משופרת והופך את המוצר גם לבטוח.  

המצלמה מגיעה עם תוכנת הניהול Poly Lens שמוודאת, בין היתר, את איכותה ותקינותה באמצעות ניטור ואף פתרון בעיות מרחוק. מכיוון שמדובר בתוכנת ניהול מבוססת ענן הרי שהיא יכולה לשמור על יכולות אבטחה ללא תקורה כבדה הכרוכה בדרך כלל בניהול IT מסורתי. המצלמה פועלת בתאימות גם עם תוכנות נוספות כמו Microsoft Teams Room וכמובן גם עם פולי G7500 והיא מגיעה עם כבל USB-C, כבל אתרנט ותושבת קיר. 

האם להשקיע בזה את הזמן והמחשבה? האם זה חשוב? יקר? שווה?? 
בדרך לתקשורת ארגונית עסקית מתקדמת, שתהפוך את פגישות הווידאו של הצוותים שלכם לחכמות, מוצלחות, פוריות ובטוחות יותר, אנחנו ממליצים (תמיד) להגיע להדגמה ומבטיחים שביקור בבית Poly התל אביבי ייתן לכם ערך מעל ומעבר לציפיות. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG