שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי לחגיגת היובל של ביג מק (תמונה: JCDecaux)

 

מותגים חזקים מחפשים דרכים חדשות להעמיק את הקשר עם הלקוחות וליצור אינטראקציה רחבה, והשימוש במציאות הרבודה הופך את העניין להרבה יותר אינטראקטיבי. מקדונלד'ס (McDonald's) היא מהחברות שמרבות להשתמש באפשרויות שמציע שוק זה כפי שבא לידי ביטוי בעמדות קיוסק לשיפור מהירות השירות, שילוט דיגיטלי וכמובן עיצוב, שמדבר כולו בשפת המותג, ובכל הסניפים של החברה כמעט.

לאחרונה, כדי לחגוג לכבוד 50 שנה לביג-מק, ההמבורגר ששם אותה על המפה העולמית, יצאה מקדונלד'ס אל הרחוב – תרתי משמע – כדי לחגוג את הסיבה למסיבה באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה ודווקא ברחובות קולומביה.

יחד עם הסניף המקומי של חברת JCDecaux היא פרסה שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי במגוון תחנות אוטובוס שנמצאות בסמיכות לסניפי מקדונלד'ס מקומיים, כדי לעודד את העוברים והשבים לרקוד ולנסות לזכות ב-McCoin, פריט אספנות שמציעה החברה, אותו יכלו המשתתפים לשמור או להמיר בביג-מק בחינם.

מבחינה טכנולוגית, מדובר היה ביישום פשוט: מסך המצויד במקרן ומצלמת אינטרנט המציגים צלליות של דמויות, המדגימות תנועות ריקוד. העוברים והשבים נדרשו לנסות לעקוב אחר כל התנועות ולהשלים את הריקוד כדי לקבל את המטבע. בסך הכל, לפי JCDecaux השתתפו 1,200 אנשים בשבוע אחד של הקמפיין.

הקמפיין של מקדונלד'ס הוא לא הפרויקט האינטראקטיבי הראשון ש-JCDecaux וחברות הבת שלה ביצעו בשטחים חיצוניים. היא כבר רשמה לעצמה קמפיין מציאות רבודה בשדה התעופה בסינגפור, וכן קמפיין לחברת פורד שהוצג בשדה התעופה אורלי בפריס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG