המתגים של לוקסול, מעכשיו עם תיקון אוטומטי והפעלה/כיבוי מתוזמנים (תמונה: Luxul)

 

לוקסול (Luxul), יצרנית מתגי הרשת המיועדים לבניית פתרונות בידי אינטגרטורים בשוק ה-proAV, הכריזה על עדכון קושחה עבור מתגי הרשת המובילים שלה בסדרות AMS ו-XPS שמביא יכולות חדשות, ובעיקר תמיכה במנגנון תיקון עצמאי של התקני קצה.

החברה, שאף שיצאה לקמפיין קצר בשם 4-1-1-1 על שם עדכון הקושחה שמספרו 4.1.1.1 ממנו והלאה הקושחה כבר תכיל את התכונות החדשות, מספרת כי מעבר לתיקון האוטומטי יוכלו האינטגרטורים גם לשלב לוח זמנים שיאפשר כיבוי והפעלה של התקני הקצה בהתאם לבקשות הלקוח, ולאו דווקא בסופי שבוע, וכולל אפילו אמצעי תאורה.

האפשרות להפעיל ולכבות התקני קצה מכונה לפי לוקסול PoE Schelduling, אבל כאמור התכונה העיקרית החדשה היא Auto-Recovery – תכונה המאפשרת התאוששות אוטומטית של התקני קצה במקרה של תקלה שגורמת לכיבוי שלהם או משבשת את תגובתם. לפי החברה, לאחר העדכון המערכת תזהה, לדוגמה, שמצלמת אבטחה לא מתפקדת ותפעיל אותה מחדש לבדה, אפילו בלי להוציא התראה לאנשי התחזוקה, אם כי כן עם רישום ביומן האירועים.

שתי התכונות החדשות זמינות עבור מתגים והתקני קצה בחיבור PoE לרשת, והם אמורים להקל, כפי שניתן להבין, על המשתמשים ועל המתחזקים כאחד. החברה גם מתכוונת להשיק במהלך 2019 עוד מספר מתגים חדשים שכבר יציעו את התכונות הללו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG