V-02HD הוא מיקסר וידאו קל משקל וקל לשימוש (תמונה: Roland)

 

רולנד (Roland Pro AV) החלה להציע למכירה את V-02HD – מיקסר וידאו למגוון פורמטים שמשלב מיתוג פשוט בין שני מקורות, מנוע התאמת רזולוציה, מערכת אפקטים מובנית אותה ניתן ליישם בזמן אמת תוך כדי הצילום עצמו, וגם תמיכה באודיו בשלל תצורות. שילוב היכולות והתכונות הללו מוצע בתוך מארז קומפקטי, קל משקל ונייד שניתן בקלות לשינוע ממקום למקום.

כמתג מציע V-02HD את היכולת לעבור בקלות, לדוגמה, בין שתי מצלמות שעובדות בו זמנית כך שצלם יחיד יכול לתפעל אותן באותו הזמן. הוא יכול גם לשמש בהרצאות ובכנסים כדי למתג את התצוגה על המסך הראשי בין שני מקורות, ולעשות זאת בנגיעה קלה. הוא תומך בדגימת כרומה של 4:4:4 ברוחב 10 ביט וברזולוציה מרבית של 1080p, כשההתקן מציע שני חיבור HDMI לחיבור מקורות וידאו ואודיו, וכן מיתוג בזמן אמת של המבואות ליחידת הקלטה או למקודד שמאפשר הזרמה בשידור חי.

כאמור לעיל ההתקן כולל גם כלים לשילוב אפקטים ויזואליים בזמן אמת, כשהשליטה באפקטים מתבצעת באופן אינטואיטיבי מלוח ראשי. בסך הכל מציעה רולנד במכשיר 14 אפקטים ויזואליים ו-5 אפקטים יצירתיים נוספים שאת רובם אפשר לכוונון באמצעות מספר משתנים לבחירת המשתמש. ניתן גם לשלב אודיו אנלוגי באמצעות חיבורי 3.5 מ"מ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG