קטן קטן, אבל עם רזולוציית FHD וטווח הקרנה גדול (תמונה: PIQO)

 

אפשר להתייחס בסלחנות משהו למקרנים זעירים כדוגמת PIQO, ואף לפטור אותם כגאדג'טים ותו לא, אבל בחברה שעומדת מאחורי הפרויקט הזה ונושאת את אותו שם, דווקא מתייחסים אליו מאוד ברצינות. היא אף מכוונת אותו לשימושים משרדיים קלים, ולא רק לשימוש ביתי.

היצרנית טוענת כי זהו מקרן הכיס החזק בעולם, לפחות בין אלו שמציעים רזולוציית 1080p – ואין רבים כאלה. אולי הם גם צודקים: פרויקט מימון ההמונים שלהם באינדיגוגו (Indiregogo) כבר אסף קרוב ל-1.9 מיליון דולרים, כמעט 14,000% יותר ממה שהם ביקשו כשהוא יצא לדרך בסך הכל ב-27 בינואר השנה. מאז הוא הספיק גם להיכלל ברשימת המועדפים של מנהלי האתר, מה שבטח הוסיף לו עוד כמה דולרים לקופה.

PIQO אמור להגיע לשוק באפריל הקרוב ולספק בהירות של 200 לומנס וטווח הקרנה מרבי מרשים של 240 אינץ'. הוא גם מציע תיקון הטלה אוטומטי מבוסס Keystone, והכל מעל המערכת על שבב Amlogic S905 שמניעה מזרימי מדיה רבים שמערכת ההפעלה שלהם היא אנדרואיד, בדיוק כמו זו של ה-PIQO שגם תומך בחנות האפליקציות Google Play. בנוסף, המוצר מגיע עם 16 גיגה-בייט זיכרון אחסון, וכן מציע תמיכה בבלוטות' 5.0 להעברת תכנים מרחוק.

המקרן הזעיר הזה הוא קובייה מדויקת עם צלעות בגודל של 5.7 ס"מ בלבד ועם משקל של 210 גרם. הוא מציע בחלקו העליון בקרות מגע והוא מגיע עם סוללה פנימית שאמורה להספיק לכ-5 שעות צפייה בווידאו. הטענה במשך 15 דקות אמורה להספיק לשעת תצוגה. בחלק האחורי יש כפתור מיקוד, ויש אפשרות חיבור באמצעות כבל HDMI לכל מחשב או טלפון והתקנים אחרים דומים. יש גם רמקול של הרמן קרדון (Harman Kardon).

המחיר כעת עומד על 369 דולרים והוא מוצע עם שלט ומעמד שמאפשר הגדרת זוויות הקרנה קלה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG