כולנו יודעים שאת הטכנולוגיה לא ניתן לעצור ואפילו לא להאט. כך לגבי טכנולוגיית ה 4K וכך לגבי הפיתוחים המתקדמים של 8K ועד ל16K הצפויים לצאת לשוק בעוד כ-10 שנים על פי גורמים שונים. עם זאת, אף אחד לא יכול לצפות את השפעתה של הטכנולוגיה על תחומים שונים ומגוונים בהם היא נוגעת, קחו לדוגמא צלם אירועים שאמור לספק ללקוחותיו וידאו המסקר את האירוע שלהם- מה יעשה עם מצלמה שמספקת רזולוציה כל כך איכותית? כזו שחושפת קמטים למשל?

רוני ליטמן, חברת אוריקוןלדבריו של רוני ליטמן, סמנכ"ל מכירות בחברת אוריקון, אשר מפיצה את מקרני הקולנוע ביתי של סוני, הרזולוציה השפיעה על כלל המצולמים באשר לסטנדרט של איפור ולבוש אשר היה מתאים למצלמות בעלות רזולוציה נמוכה יותר. "חברות ההפקה חייבות להתאים את עצמן לצילום איכותי ומדויק יותר, וכן לצופים המבקשים לראות טוב וחד יותר. משום כך ההשקעה בתפאורה, איפור, תאורה, ביגוד ולבוש, מחייבים שדרוג מתאים. Sony מצלמת כבר מעל 4 שנים בטכנולוגיית 4K  והשוק ממשיך להתאים את עצמו לטכנולוגיה".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG