במסגרת המדור "האנשים שמאחורי המותג" ערך צוות AVMaster מבית אנשים ומחשבים ראיון עם רוני ליטמן, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי בחברת אוריקון. רוני, בן 43 ואב לשלושה, מתגורר ביישוב אורנית ובעל תואר ראשון במנהל עסקים, התחיל את דרכו המקצועית כאיש מכירות. בהמשך ניהל את תחום המקרנים בנציגות אפסון ישראל והחל משנת 2013 משמש כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת אוריקון.

 

רוני ליטמן, חברת אוריקוןאוריקון נוסדה לפני למעלה מ-20 שנה וסיפקה שירותים בעיקר בתחום המדפסות,  כאשר בהמשך היא הפכה ליבואנית מקרנים ונכנסה לתחום האודיו וידאו והאינטגרציה.

אוריקון הינה חברה מאד דינמית ופחות בירוקרטית מחברות אחרות. החברה מעסיקה כ 30 עובדים תחת ניהולו של הבעלים והמנכ"ל מאיר נגר שהוא איש עבודה ושטח ובעל וותק רב שנים בענף

החברה הינה יבואנית ומפיצה בלעדית של מקרני Acer , מקרני הקולנוע הביתי של סוני ומשווקת מורשית של מקרני אפסון. לאחרונה הספנו מותג חדש בתחום המקרנים – חברת NEC .

אוריקון מחזיקה נציגויות של מוצרים משלימים כמו למשל מוצרי ה- BYOD  של חברת WePresent המאפשרים להציג כל תוכן מכל מכשיר נייד או מחשב וכן נציגים של חברת IdeaPaint המייצרת צבע שהופך כל קיר או משטח ללוח כתיבה מחיק.

אני מאמין שצריך להיות קשוב למגמות ולחידושים בתחום ה-AV וכל הזמן אנחנו נמצאים עם היד הדופק ומתעדכנים בטכנולוגיות חדשות וחידושים בענף. באוריקון עובדים אנשים מנוסים מאוד עם וותק של עשרות שנים בענף המקיימים קשר עם לקוחות משלב איפיון הפרויקט ועד לשלב הביצוע.

המוניטין של החברה הולך לפניה בקרב לקוחותינו הנאמנים. המשימות השונות מבוצעות כולן על ידי צוותים של אוריקון, בין אם מדובר בהתקנת מסך פשוטה או באינטגרציה מלאה ומורכבת ביותר.

רוני, מה אתה עושה כשאתה לא עובד?
שאלה קלה- אני בעיקר מבלה עם המשפחה, אוהב לרכב על אופניים ולטייל בעולם.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG