הפתרון המשולב מציע חדרי ישיבות פשוטים להפעלה המספקים חוויה עתידנית ובטוחה בכדי לאפשר למשתמשי הקצה חוויית הפעלה קולית וללא מגע. העדכון מאפשר ללקוחות להגדיר 'אלכסה לעסקים' בקליקים בודדים ועם הגדרת אלכסה על ציוד של פולי, יכולים משתמשי הזום לבקש מאלכסה להצטרף לפגישות, לזמן חדרי ישיבות ועוד וכל זאת ללא צורך ברכישת ציוד תומך אלכסה נוסף. 

דגש רב ניתן לבטיחות העובדים בחללים משותפים וחדרי הישיבות עם החזרה לעבודה מהמשרד. חוויית ההפעלה הקולית ללא מגע מעולם לא היתה חשובה יותר. אלכסה לעסקים משפרת את חוויית הפגישה, לחדרים בכל גודל, ע"י כך שמאפשרת למשתמשים להתחיל פגישת זום באמצעות פקודות קוליות. משתמשי פולי בחדרי זום יכולים לבקש מאלכסה לסייע במשימות כגון הפעלת הפגישה שלהם, זימון חדר ישיבות וקבלת התרעה על הסיום המתקרב של הפגישה.

ההתקנה לוקחת רק כמה קליקים ומיד בסיומה, חדר הזום של פולי זמין למשתמשים ויזהה את קולותיהם. קו המוצרים של פולי מוסמך לשימוש בחדרי זום כולל תכונות מתקדמות כגון זיהוי דובר והתמקדות המצלמה עליו, חומה אקוסטית (acoustic fence) וחסימת רעשים מבוססת בינה מלאכותית, כדי להצליח בכל פגישה תוך חסימת הסחות דעת ורעשים חיצוניים.

נראה שהמטרה להביא שקט למשתמש עם החזרה למשרד ע"י הטמעת יכולות והקטנת הצורך במגע במשטחים ציבוריים, הושגה במלואה בכל הקשור לפתרונות ה UC של פולי אשר ממשיכה לראות את הצורך ביישומים חדשניים מבוססי בינה מלאכותית, במיוחד בנוגע ליכולות ההפעלה קולית, בדומה לאלכסה לעסקים, ולאפשר למשתמשים לשמור על גמישות וחיבור בקלות על מנת לאפשר המשכיות עסקית מכל מקום. 

הכי חתיך בחדר - הטריו C60 של פולי (תמונה - פולי)

אבולוציה של שיתופי פעולה

סדרת X של פולי, G7500 וטריו C60 הם המכשירים האחרונים מוסמכי זום, אשר תומכים באלכסה לעסקים וכבר זמינים לרכישה בארה"ב. גם מכשירי הטלפון החכמים מסדרת טריו 8500 ו 8800 כבר קיבלו עדכון ויכולים לתמוך באלכסה לעסקים. אלכסה יכולה בנוסף לאפשר למשתמשים להתעדכן במזג האוויר, חדשות או לשמש להאזנה לפודקסטים. לאלכסה כבר למעלה מ 100,000 אפליקציות אשר יכולות להעשיר את חווית המשתמש בכל מקום. פולי מייצרת מכשירים מוסמכי זום לסביבת חדרי זום, טלפוני זום ואף מכשירי זום לשימוש בסביבת עבודה אישית.

"מכשירים התומכים בהפעלה קולית נכנסים לחיינו ומאפשרים חוויות עבודה חדשניות" אמר ג'ף סמית, מנהל תחום חדרי זום בחברת זום. מכשירים מוסמכי זום דוגמת הציוד של פולי התומך באלכסה לעסקים משנים את כללי המשחק לארגונים החוזרים למשרד בצורה בטוחה ובמקביל מאפשרים לעובדים המעוניינים להישאר מחוברים גם מהבית בצורה פשוטה ויעילה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG