התאמה לכולם/ן: זום מוסיפה את האפשרות להציג לשון פנייה בשיחות וידאו כדי להקל על עובדים/ות מכל המגדרים. 

ענקית שיחות הווידאו מכריזה על הוספת תכונה חדשה, המאפשרת להוסיף בקלות את לשון הפנייה באופן ברור בכל שירותי זום. התכונה נועדה לשפר תקשורת ברמה הקהילתית בכך שתאפשר למשתמשים מכל המגדרים להציג את עצמם בצורה שמתאימה להם – בתנאים שלהם. 

 
קרדיט תמונה - זום

עם המעבר לעבודה היברידית – ומרחוק, האופן שבו עובדים מציגים את עצמם במהלך שיחות  הווידאו ובאמצעי תקשורת דיגיטליים אחרים הפך לחשוב במיוחד, בוודאי כשזה נוגע לזהות, מה שמשפיע במיוחד על עובדים ששייכים לקהילה הלהט"בית. כעת מכריזים בזום על הוספת לשון פנייה (pronouns) באופן בולט בכל שירותיה. 

בחברה מסבירים שמשתמשים רבים היו מוסיפים את לשון הפנייה ידנית ליד שמם ובפרופיל שלהם. אולם מדיניות ארגונית ושילוב SSO יכולים לאסור על משתמשים מסוימים לערוך את שמות התצוגה שלהם. בנוסף, ייתכן שמשתמשים מסוימים לא רוצים שהכינויים שלהם יוצגו בכל פגישה. כעת האפשרות הפכה לתכונה שיש לה אינטגרציה מלאה עם כל שירותי זום החל מגרסת Zoom 5.7.0. 

משתמשים יכולים להוסיף את לשון הפנייה שלהם פעם אחת ולנהל את אופן הצגתה מדף הפרופיל שלהם. לאחר הזנת לשון הפנייה בשדה הטקסט המתאים, ניתן לבחור גם כיצד ומתי היא תשותף במהלך פגישות וובינרים. מה שכן, הם נראים תמיד לאנשי הקשר בזום כחלק מהפרופיל. תכונת לשון הפנייה תופיע כברירת מחדל בדף הפרופיל עבור חשבונות בסיסיים וחשבונות עם משתמש מורשה יחיד, אך יכובו כברירת מחדל בחשבונות בהם יש יותר ממשתמש אחד. למנהלי מערכת בחשבונות אלה תהיה אפשרות להפעיל את שדה הכינויים בהגדרות החשבון שלהם.

קרדיט תמונה - זום

"לשון פנייה היא האופן שבו אנשים מתייחסים זה לזה כאשר אינם משתמשים בשמם. השימוש בלשון הפנייה הנכונה דומה לביטוי נכון של שמם. סימן הכבוד הקטן אך המשמעותי הזה עובר דרך ארוכה ביצירת סביבה בה כולם יכולים להופיע, להיראות ולקבל יחס מכבד כמי שהם", אמר אלכס שמידר, מנהל משנה לייצוג טרנסג'נדרים ב- GLAAD. "האופן שבו זום מקשיבה בקפידה לבסיס המשתמשים המגוון שלה ומפעילה קבוצות תמיכה כדי לספק חוויית תקשורת וידאו כוללת יותר, תשפר את האינטראקציות הקהילתיות בכך שהיא תאפשר לאנשים לשתף יותר על עצמם ותעודד כבוד רב יותר זה לזה בפלטפורמה."

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG