4 DJ's מקצועיים ממכללות מוסיקה מובילות, מופע של בועז וינון בן דוד – Beat Box Brothers, ומופע מוסיקה LIVE של הרכב בשם CHOKE- זה מה שציפה לכ 150 אורחים שהגיעו לברך את כלי זמר עם חגיגת יום הולדת לחנות הקונספט הראשונה KZPRO שנפתחה לפני שנה בת"א

תמונות בכתבה - יונתן וידר

תקליטנים, יוצרי מוסיקה, בעלי אולפני הקלטות ובכירים בתעשייה, הגיעו להשתתף ביום ההולדת הראשון של סניף KZPRO בדיזינגוף סנטר בתל אביב. הסניף מהווה שלוחה ראשונה של רשת חנויות קונספט ייעודיות לאולפנים, תקליטנים, יוצרי מוסיקה ומוסיקאים. 

באירוע הוצגו גם מגוון מוצרי ההגברה והתאורה המשווקים ע"י KZPRO ומיועדים לחברות הגברה ולמפעילי אירועים שונים החל ממסיבות בבית ועד אירועי שטח.

בין המשתתפים הוגרלו מוניטורים אולפניים, קונטרולר DJ מקצועי, כרטיס קול, אוזניות אולפן, תיק נשיאה למוצרי אודיו, רמקול נייד ופרסים נוספים. 

האירוע נועד להוות יריית הפתיחה במתיחת המותג KZPRO לכל סניפי כלי זמר ברחבי הארץ. סניפי KZPRO מקבוצת כלי זמר יתנו מענה אישי ומקצועי ללקוחות פרטיים ומוסדות, והם יפעלו במקביל למתחם המרכזי הפועל בפ"ת ונותן מענה לחברות הגברה ותאורה מקצועיות ולפרויקטים וכמו כן עוסק בשיווק והפצה לחברות אינטגרציה ומתקינים.

אורן זיסמן, מנהל המותג KZPRO: ""אנחנו מאמינים מאד בפוטנציאל גידול המכירות בתחום הסאונד והתאורה לקהלים השונים; אנשי האולפן, התקליטנים והיוצרים. רשת כלי זמר מוכרת לכל אדם בישראל ונתפשת כמותג איכותי ומקצועי. קיבלנו החלטה אסטרטגית לקדם את תחומי הסאונד והתאורה ע"י היחידה המקצועית, KZPRO, במיתוג נפרד ובנוכחות מוגברת בשטחי התצוגה ובפריסה בעשרות סניפים אנו מאמינים שנגדיל מאד את הדומיננטיות שלנו בענף מתפתח זה. המטרה היא להדק את הקשר עם הלקוחות המקצועיים, לתת להם מענה אישי ומקצועי ולהגדיל את מנעד הפתרונות בהתאם לצרכים שיגיעו מהם. אני אישית מאמין מאד בחזון של רשת חנויות ארצית ומקצועית לתחומים אלו, על אף שמדובר בנישה".

מזל טוב

תמונה ראשית- אורן זיסמן, מנהל החטיבה המקצועית של כל זמר- KZPRO ויואל ברנד, מייסד רשת כלי זמר

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG