2020

עוד שנה של ליווי וסיקור התעשייה המתפתחת מסתיימת היום. כבר קרוב לחמש שנים שאנחנו משקיעים מאמצים רבים להביא את התעשייה הנפלאה הזו לתודעת מקבלי ההחלטות. תעשייה שמשנה מצב צבירה מ'משהו ששווה לשקול האם להשקיע בו' לפתרונות חובה דומיננטיים בארגונים אשר לעיתים אף תלויים בהם לתמיכה בהמשך הצמיחה וניצול כוח האדם המקצועי באופן מיטבי. 

גם מפת האינטרסים במגמת שינוי. אל היצרניות המקומיות והעולמיות בעלות האינטרס המובהק לפרסם את 'סיפורי המקרה' של פתרונותיהן בחצרות לקוחות הקצה, מצטרף דור חדש של יועצים ואינטגרטורים שמבינים שעידן הפעילות 'מתחת לרדאר' מתקרב לקיצו. מקבלי ההחלטות בארגונים או במוסדות הלימוד, בתי החולים וכיוצ"ב מעוניינים ללמוד, להבין ולהיות מוכנים יותר לפני שהם ניגשים להצטיידות. הם רוצים לדעת אילו פתרונות יש לתעשייה שלנו להציע ולאן הם יכולים להביא אותם. 

תעשיות ה AV והמולטימדיה נכנסות לעולמות חדשים ומרתקים של אוטומציות ו'מציאויות' מסוגים שונים. התחום הארגוני עובר תקופת שיא בשיתוף תוכן וניהול ידע גלובלי, תחום האקדמיה משתנה כליל עם פתרונות אינטראקטיביים אשר משפיעים על אפקטיביות הלימוד, תחום הרפואה עושה שימוש מציל חיים בכלים השונים, הדרך האוטונומית מתקרבת במהירות שיא, משפכי המידע הבטחוני מתנקזים דרך פתרונות אודיו וידאו ובעצם מה לא… רק המחשבה שכל שינוי כזה מביא איתו מאות הזדמנויות, מייצרת סקרנות לבאות. 

קרוב לחמש שנים שאנחנו מלווים את קבוצות השיווק והמכירות של השחקניות בתעשייה, ועדים למאמצים הגבוהים שהן עושות על מנת להמשיך להיות רלוונטיות הן בהיבטי חדשנות והן בכוח אדם מקצועי ומיומן. ההבנה שמוצר אחד או סל מוצרים מצומצם כבר לא יכולים "להחזיק" פעילות של חברה, מייצרת רכישות ומיזוגים מעניינים שמביאים איתם עוד ועוד פיתוחים ומימושים. 

נראה שתעשיות ה AV, המולטימדיה והפתרונות ההיקפיים סביבן, תהפוכנה דומיננטיות יותר ויותר בעשור הקרוב בו העולם יעבור טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית, כזו שתגרום לזיכרונות מהעשור המסתיים היום להיראות כאילו קרו במילניום קודם. 

אנחנו נמשיך לעדכן על החדשות, המוצרים, המגמות ובעיקר על האנשים שהם הלב הפועם של התעשייה הנפלאה הזו. 

ברוכה הבאה 2020 – שנה אזרחית מעולה לכולם

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG