מכללה לחינוך במרכז הארץ, התחדשה באודיטוריום מעוצב ומודרני וביקשה להתקין עמדת מרצה אסתטית, פשוטה להפעלה, ALL-IN-ONE, כזו שתאפשר גם לבעלי צרכים מיוחדים להרצות על הבמה ללא כל צורך בציוד עזר נוסף. המכללה בחרה בעמדת המרצה טקפודיום לייט של חברת טכום אלקטרוניקה לפרויקט האודיטוריום

עמדת מרצה פודיום
תמונה - טכום

עמדת הטקפודיום לייט היא עמדת מרצה קומפקטית, אשר מרכזת את כל ציוד האודיו-וידאו באולם בצורה נוחה ויעילה.  בלחיצת כפתור בעמדה, עוברת התמונה המוצגת באולם, ממצב הקרנה ממחשב קבוע בעמדה, למחשב נייד.  בעמדת הטקפודיום לייט הושקעו מאות שעות תכנון ופיתוח על מנת להתאימה לכל מגוון השימושים והצרכים הטכנולוגיים. העמדה פשוטה מאוד לתפעול ועל כן, מתאימה גם כאשר תחלופת המרצים הינה על בסיס יומי, בדיוק כפי שקורה באודיטוריום הראשי במכללה. בנוסף, עמדת המרצה טקפודיום לייט הינה עמדה נגישה לבעלי צרכים מיוחדים.

 

יותר ויותר מקבלי החלטות במוסדות להשכלה גבוהה, חדרי הדרכה, אודיטוריומים ועוד, בוחרים בפתרון המושלם שמספקת הטקפודיום לייט. הבחירה בעמדה זו נובעת פעמים רבות הן משיקולי אסתטיקה – המראה המודרני והייצוגי של העמדה הינו מהגבוהים ביותר שיש כיום בשוק, והן משיקולי טכנולוגיה – העמדה עונה על הצרכים והשימושים הטכנולוגיים בצורה המתקדמת ביותר ויחד עם זאת הידידותית ביותר, בהתאמה מקסימלית לחוויית המרצה. 

הטמעת חוק הנגישות בעמדות המרצה של טכום

בשנים האחרונות, הודות לחוק הנגישות החדש אשר מחייב התאמות של נגישות באולמות ההרצאה לבעלי צרכים מיוחדים, מוסדות רבים מפנים תקציבים חדשים, לשיפוץ אולמות ההוראה והתאמתם כולל טכנולוגיות וציוד אודיו-וידאו מתקדמים. 

מוסדות שונים בכלל ומוסדות חינוך בפרט, משקיעים באולמות הרצאה וכיתות לימוד, סכומי כסף גדולים, כולל הנגשת דרכי ההגעה, הקצאת מושבים ייעודיים, הטמעת מערכת אינפרה-אדום לכבדי שמיעה ועוד. 

בנוסף, ישנם מוסדות ממשלתיים וחינוכיים, המוצאים לנכון כבר עתה, להוביל ולקדם את נושא הנגישות ולאפשר גם למרצים בעלי צרכים מיוחדים להשתלב במערך המרצים של המוסד. 

בחיפוש אחר פתרונות בשוק לנושא זה, מוסדות רבים מוצאים כי חברת טכום מייצרת את עמדות המרצה טקפודיום, בעלות המראה המודרני והנקי, עמדות איכותיות שעובדות לאורך זמן רב ללא תקלות, והכי חשוב- מונגשות לבעלי צרכים מיוחדים ומרכזות את כל ציוד האודיו-וידאו באולם בצורה נוחה ויעילה.  

כיום, לדברי טכום, קיים ביקוש רב לעמדות הטקפודיום המותאמות לכל המשתמשים, עונות על מנעד עצום של צרכים ושימושים טכנולוגיים מתקדמים, ואינטואיטיביות למשתמשים גם ללא כל הדרכה מוקדמת. 

הביקוש הגבוה נובע גם מ"חוק הנגישות", אשר פותח הזדמנות לשדרג ולהתקין מאות עמדות מותאמות ומונגשות של חברת טכום, שנמצאת כבר אחרי פיתוחן של עמדות אלו, מתחילה לשווקם ומובילה את התחום.

 
עמדת מרצה פודיום
תמונה - טכום

לסיכום, המוסדות אשר בחרו להוביל את נושא הנגישות באולמות וכיתות ההרצאה, אינם הראשונים אשר מתקינים עמדות נגישות, אך הם בוודאי בין הראשונים אשר חרטו על דגלם להוביל ולקדם את נושא הנגישות ולהעניק משמעות רבה בבחירת העמדה כחלק תפיסתי ואינטגרלי כבר במסמכי בקשות המידע הראשוניות. מעניין יהיה לראות האם במכרז הקרוב של החשב הכללי לאספקת ציוד אודיו-וידאו, תהיה שימת דגש באשר לנגישות של עמדות המרצה ומהו הביטוי שיקבלו.

עמדות המרצה "טקפודיום" הינן סיפור הצלחה של חברת טכום אלקטרוניקה, אשר מתקינה אותן במאות מוסדות מובילים ברחבי העולם, ומעדכנת אותן למעלה מ 20 שנים במטרה להמשיך להביא סיפוק רב ושביעות רצון הן מצד המשתמשים והן מצד הנהלת המוסדות. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG