בסביבת העסקים המודרנית שיחות ועידה רבות משתתפים בווידאו, הפכו לאמצעי תקשורת מקובל, יעיל ונוח. חברת ארגוקום בע"מ מקבוצת אבדור, המתמחה בייבוא ושיווק פתרונות תקשורת עבור סביבות עסקיות מגוונות, מציגה בגאווה סל פתרונות רחב הניתן להתאמה לתקציבים שונים וכמובן למנעד מימושים רחב. 

שיחות ועידה
ארגוקום

שיחות ועידה אונליין עם שרת פגישות על בסיס ענן

בין הפתרונות המוצעים על ידי החברה בתחום שיחות הוועידה בוידאו, בולטת תשתית מבוססת ענן של המותג העולמי Yealink YMS, הכוללת מרכיבים שונים לרבות שרת traversal, יומן, רישום, MCU, שרת ניהול שיחות ועוד. בעזרת שרת פגישות זה, יכול מנהל ה IT לאפשר את ביצוען של מגוון פעולות תוך גישה לקשת רחבה של נקודות קצה; מכשירי טלפון הכוללים וידאו באיכות HD ומערכות חדר מקצועיות תוך שימוש בתוכנות מחשב ואפליקציות רבות. בנוסף, המערכת מאפשרת תפעול ותמיכה של חדרי ישיבות וירטואליים, ותמיכה בישיבות מתוזמנות הכוללת ניטור ובקרה לצרכי איסוף נתונים וסטטיסטיקות. 

Yealink מוכנה לדור הבא של שיחות ועידה רבות משתתפים

אחד המוצרים המתקדמים ביותר של המותג המוביל ילינק (Yealink) עבור שיחות ועידה רבות משתתפים בווידאו הינו ה VC800, באמצעותו יכולים עד 25 משתתפים לקיים שיחת ועידה בשני חדרי ישיבות וירטואליים. כל זאת עם מגוון פתרונות מבוססי ענן ושלל פונקציות מתקדמות נוספות, כדוגמת מצלמת PTZ עם זווית של שבעים מעלות ובעלת זום אופטי 12X, מסך מגע בגודל חמישה אינץ' ואודיו איכותי גם ממרחק של שישה מטרים. סדרות מקבילות של המוצר תומכות ב Microsoft Teams    וב ZOOM. 

 

שיחות ועידה
ארגוקום

תפעול וידאו איכותי ישירות ממכשיר הטלפון השולחני

בסדרות הטלפונים השולחניים של ילינק, הכוללים מצלמה מתקדמת ומערכת הפעלה אנדרואיד 5.1.1, ניתן למצוא את דגם ה T58V. טלפון זה כולל מסך מגע מתכוונן בגודל של שבעה אינץ', מצלמת HD איכותית המאפשרת שיחות וידאו ישירות מהמכשיר השולחני. 

וזו רק ההתחלה- סדרות מכשירי הקצה של ילינק המשווקות בישראל על ידי ארגוקום, כוללות קישוריות בלוטות', מקודד וידאו ומקודד קול אשר מאפשרים שיחות ועידה מצולמות בהן יכולים להשתתף עד חמישה משתתפים וכל זה לצד תמיכה במערכות ההפעלה חלונות, אנדרואיד, מקינטוש ו- iOS עם התאמה אפליקטיבית למחשב, לטאבלט או לטלפון החכם. 

לייעוץ מקצועי, פרטים נוספים והזמנת אחד מהמוצרים המתקדמים שחברתנו מייבאת ומשווקת, צרו קשר בטלפון 03-9559003 או במייל avil@avdor.com.

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG