חברת AVOCOR היא יצרנית מפתיעה בתחום מסכי המגע, רשימת ההישגים שלה אינה מעידה על גילה הצעיר שעומד על חמש שנים. הזהות אליה היא חותרת היא 'ארגז חול טכנולוגי חכם': AVOCOR מייצרת את מסך המגע והממשקים אליו, את התוכנה מביא הלקוח והוא נהנה מממשק משתמש אינטואיטיבי למדי במינימום השקעה.

תמונה ראשית - AVOCOR

AVOCOR השיקה את סדרת ה-WCD (Windows Collaboration Display) על מנת להתמקד ספציפית בפלטפורמת Microsoft Teams. המסכים בסדרה זו מצוידים בחיישנים, מצלמה מיקרופונים ורמקולים מובנים, וכאשר מחברים אליהם את אפליקציית Teams – מתקבלת חווית משתמש מלאה הכוללת גם יכולות מגע, עריכה משותפת ויכולות רבות נוספות.

אביעד כהן פגש את גלן וואסטין (Glenn Wastyn), VP EMEA בחברת AVOCOR כדי ללמוד מעט יותר על מה סדרת WCD מביאה, איך היא מתחברת לחווית העבודה "מרחוקרוב" ומדוע לדעתו היא הדבר המושלם לחוזרים למשרד.

הראיון עצמו הביא את הממד המוחשי יותר באמצעות שיתוף מסך משולב בשיחת ווידאו, שהיה נראה כדבר המובן ביותר מאליו עבור גלן. המעבר בין המיקרופונים המובנים של המסך למיקרופונים של המחשב הנייד בו השתמש נעשה בלחיצת כפתור ונראה אינטואיטיבי מאוד.

גלן הרחיב על סדרת ה-WCD אולם הדגיש כי את המסכים מהסדרות הנוספות מתוצרת AVOCOR – ניתן בהחלט לממשק מול פלטפורמות שונות כדוגמת Zoom, Webex וכן הלאה. כל מה שצריך זה כבל אחד ומחשב נייד או נייח. בסדרת ה-WCD עליה דיברנו אין צורך אפילו במיקרופונים או מצלמה, אבל בהחלט ניתן להוסיף חיצוניים כאלו אם אתם נדרשים לכך.

הראיון לא פסח על השנה החולפת וכמובן על הדברים שהולכים להגיע ולהשתנות, היה מעניין !

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG