נוטניקס מספקת אחסון אובייקטים וקבצים לענני קצה, עננים פרטיים וציבוריים. היכולות החדשות מבוססות על ההכרזה האחרונה של פתרון Nutanix Clusters, התומך בפתרון התוכנה של נוטניקס לניהול משולב ואחיד של התשתיות הפועל בסביבת AWS.

ראג'יב מיראני, מנהל הטכנולוגיה הראשי של חברת נוטניקס (תמונה - יח"צ)

חברת נוטיניקס, מובילה עולמית בפתרונות מחשוב ענן פרטי, היברידי וריבוי עננים (Multi-Cloud) השיקה יכולות חדשות ומתקדמות לאחסון מידע מובנה כגון קבצים ואובייקטים בפלטפורמת הענן ההיברידי שלה.

יכולות חדשות אלה מאפשרות ללקוחות נוטניקס לפרוס מערך אחסון היברידי בין עננים, קל וידידותי לשימוש, הניתן להרחבה בהתאם לצורך. זאת תוך מתן אפשרות לחברות וארגונים לחסוך באופן משמעותי בעלויות ניהול המידע והנתונים ולהגשים את חזון מודל הענן ההיברידי על כל יתרונותיו. 

היכולות החדשות מבוססות על ההכרזה האחרונה של פתרון Nutanix Clusters, התומך בפתרון התוכנה של נוטניקס לניהול משולב ואחיד של התשתיות הפועל בסביבת  AWSובעתיד גם בסביבתAzure  של מיקרוסופט. בתוך כך, נוטניקס מעדכנת כי פתרונותיה ניתנים להרצה בכל סביבות הענן תוך אימוץ מודל הפעלה פשוט במטרה לייעל את עבודת צוותי ה-IT ולאפשר לארגונים את הגמישות להריץ כל יישום בכל סוג ענן שיבחרו.

לדברי ראג'יב מיראני, מנהל הטכנולוגיה הראשי של חברת נוטניקס, "צוותי IT ברחבי העולם מתקדמים במהירות לסביבות היברידיות ומחפשים פתרונות טכנולוגיים שיקלו עליהם את המעבר הזה תוך ניהול יעיל ופשוט יותר של הטכנולוגיות השונות. לאחרונה הרחבנו את פתרון התוכנה שלנו לאיחוד תשתיות לענן הציבורי באמצעות ההכרזה שלNutanix Clusters . זאת כדי לסייע לארגונים וצוותי ה-IT בצורך משמעותי זה. המיקוד שלנו כרגע הוא לשדרג את יכולות הפלטפורמה שלנו יחד עם ניהול קל ויעיל של מערך האחסון הארגוני החוצה סביבות ענן שונות".

בין השיפורים והיכולות החדשות בפלטפורמת הענן ההיברידי של נוטניקס:

שכבת ענן לאחסון אובייקטים: פתרון Nutanix Object  מספק שירות לאחסון אובייקטים התואם ל- S3 לרבות אחסון בענן כגון AWS S3 . יכולת זו מאפשרת לחברות וארגונים לחסוך בעלויות האחסון והארכוב לטווח הארוך תוך ניצול יתרונות תשתית הענן הציבורי. יכולת זו משפרת באופן משמעותי את ניהול מחזור חיי הנתונים על פני סביבות ענן שונות תוך שמירה על נראות ושליטה בזכות שמירת ה Metadata באופן מקומי לחיפוש ואחזור מהירים יותר.

זמינות פתרון אחסון הקבצים Hybrid Cloud File Storage: פתרון Nutanix Files  זמין כעת להרצה בעננים ציבוריים באמצעות Nutanix Clusters. פתרון ה Nutanix-Files מיועד לאחסון קבצים בענן היברידי מאפשר ניהול מאוחד ופשוט באמצעות ממשק אחוד, בכל תצורת ענן, למשרדים מרוחקים, מרכזי נתונים וענן ציבורי. יכולת זו מספקת לחברות וארגונים את הגמישות לבחור בענן המתאים, אפשרויות הרחבה יעילות וקלות ליישום ושליטה טובה יותר על אחסון הקבצים בענן היברידי. 

 

התאוששות מאסון מהירה וקלה יותר – באמצעות פתרונות ה Nutanix Object and Files  ניתן להגיע ליעד של נקודת התאוששות (RPO) נמוך עם זמינות מלאה של המידע במרכזי הנתונים ובעננים במקרה של אסון. כעת ניתן להגדיר RPO של מספר שניות, המועיל במיוחד עבור עומסי עבודה מבוססי קונטיינרים, שיכולים לעשות שימוש בS3  לאחסון הראשי. יכולת זו מאפשרת לחברות וארגונים לשלב את היישומים הקריטיים שלהם בתצורת קונטיינרים ולהבטיח המשכיות עסקית גם בנסיבות המאתגרות ביותר. כמו כן, Nutanix Files מספק כעת תמיכה ב-RPO של עד דקה, לעומת שעה עד כה, דבר שימושי במיוחד בהפעלת יישומים ארגונים המשתמשים בנקודות של קצה של NFS ו-SMB.

 

לדברי אריק בורגנר, סגן נשיא למחקר בקבוצת מערכות תשתית, פלטפורמות וטכנולוגיות ב- IDC , "ארגונים נדרשים לפתרונות שיעזרו להם בהתמודדות עם טרנספורמציה דיגיטלית והמעבר לענן היברידי אמיתי. יכולות המפתח הנדרשות להצלחה במסע זה הן פשטות ואחידות בכל נקודות הפריסה וסביבות הענן. פתרון שיכול לספק חווית ניהול משולבת ואחודה לכל נתוני הארגון באשר הם, בדומה לפתרון File and Object של נוטניקס, יהיה הבחירה הנכונה עבור ארגונים רבים".

 

אודות Nutanix Solutions

Nutanix Solutions היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן. החברה היתה החלוצה בתחום ה- Hyper Converged Infrastructure (HCI) ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. ל-Nutanix Solutions כ- 6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG