יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה בעולם מציגה מגוון פתרונות BYOC-Bring Your Own Codec המשתלבים עם פלטפורמת Skype for Business ו-Teams – והתוצאה המתקבלת גדולה מסך חלקיה

רותם-שירה זיו בביתן לוגי'טק (צילום- אביעד כהן)

כנס Microsoft Ignite שהתקיים בסוף השבוע שעבר בתל אביב, איגד מספר רב של שותפי החברה במטרה לחשוף סל פתרונות מקיף, המבטיח מענה כמעט בכל תחום אפשרי. כשהיא חמושה במוצרים פופולאריים, ביניהם ה-Group וה- Meetup, לצד ה- ה-Rally Plus שהושקה לאחרונה, הציגה Logitech מעטפת שלמה לעולמות חדרי הישיבות של הדור הבא.

מאות המבקרים שהגיעו לכנס, הוזמנו להתנסות במגוון הפתרונות שמציעה Logitech, יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה בעולם, לחוות, בין היתר, את נוחות השימוש וקלות התפעול, שלצד טכנולוגיה מתקדמת ובלתי מתפשרת, יוצרים את חזון חדרי הישיבות של החברה. בנוסף, החיבור עם פלטפורמות Microsoft, דוגמת SfB ו-Teams, המלווה בהסמכות מוצר יוצר חווית משתמש וסביבת עבודה משופרים למשתמשים, שכן נחסך מהם הצורך לעבוד מול מספר ממשקים.

רותם-שירה זיו, מנהלת תחום Video Collaboration, מספרת על החיבור בין Logitech ו- Microsoft: "חברת Logitech חרטה על דגלה לספק מענה מתקדם, גמיש ואינטואיטיבי לעולם חדרי הישיבות. ניתן לראות כי רבים מהמבקרים בכנס התעניינו בפתרונות בעלי אופי מודולרי, פתרונות ALL IN ONE  המפשטים את האינטגרציה בחדר הישיבות ולא בכדי. זוהי מגמה הולכת וגדלה ש- Logitech גאה להיות החלוצה בה, כל זאת מבלי להתפשר על איכות הטכנולוגיה וחדשנות הפתרונות." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG