לקוח ממוצע יוצא לפרויקט AV מצויד בלא מעט חששות ולרוב במעט ידע אמפירי לגבי מה באמת הולך לקרות; מהם שלבי הפרויקט, איך מאשרים מעבר משלב לשלב, איך בכלל נראית תקופת הפרויקט, למה נדרש הארגון ובעיקר- איך הפרויקט מסתיים. 

Canva

אנחנו חיים בעידן עסקי שבו יעילות היא שם המשחק. הצעות המחיר שאנחנו מקבלים מהספקים השונים חייבות להיות תחרותיות מאוד. המשמעות היא שהן כוללות את הסיכון שהספק לוקח על עצמו במידה ודברים לא 'יזרמו' לפי תכנית העבודה שהוא מגדיר. 

אבל למציאות יש פיזיקה משלה- עיכובים, סגרים ואילוצים שמביאים את הספק למצב שבו הוא מאבד את הריווחיות שתומחרה וכולנו יכולים לדמיין איזו תחושה יש לשני הצדדים ואיך עלול להיראות המשך הפרויקט. 

התקלות שמופיעות שניה אחרי שהטכנאי עזב

כשאנחנו עומדים לפני (ובעיקר אחרי) פרויקט הכולל העברת אותות וידאו כמו HDBaseT או HDMI, אנחנו עלולים לגלות תקלות שנוצרו לאורך ההתקנה והנחת הכבילה הרבה אחרי שהמתקין סיים את העבודה. הבשורה הטובה היא שיש לזה פתרון! כל מה שעלינו לעשות בתור לקוחות הוא לוודא שהמתקין משתמש בכלים המתאימים ובדיוק בשביל האירוע הזה, יצרה חברת MSolutions את הטסטר שמאשר לך, כלקוח, את תקינות השלבים וסיום פרויקט מוצלח. 

X-Ray vision with MSolutions

בפחות מחמש שניות יציג הטסטר את כל מה שחשוב בחוזה בינך כלקוח, לבין המתקין, ולמעשה ישמש כ'סרטיפיקציה' לתקינות הפרויקט. הטסטר החשוב כ"כ בארגז הכלים של המתקין, מאפשר לקבל דיאגנוסטיקה מיידית לגבי מגוון פרמטרים כגון איכות הלינק (עורק) של תשתית ה HDBaseT ובכך להימנע מביקורים חוזרים ומיותרים בהמשך. 

השימוש בטסטר פשוט ויעיל והוא משמש כיחידה עצמאית המאפשרת יצירת דוחות מגוונים כקבצי PDF ושליחתם לכתובת אימייל רצויה מתוך המכשיר- בזמן אמת. אחרי הכל ה-HDBaseT Alliance (הגוף האחראי על התקינה) ממליץ על הפלא של MSolutions לבדיקת איכות תשתית ה HDbaseT, אז בפעם הבאה כשאתם עומדים לפני פרויקט שבו מעורבת העברת אותות, זכרו לוודא שלמתקין יש את מה שבאמת צריך בשביל שביעות רצונכם. 


תמונה ראשית – Canva

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG