מסך ה LED האיכותי  של UNILUMIN עוד לא סגר שבוע הדגמות לאינטגרטורים ויועצים במשרדי AVCOM וכבר נרכש על ידי לקוח שמבין את ההבדל 

טכנולוגיית מסכי הלד (LED) הפכה פופולרית ביותר הן בשוק הביתי והן בשוק המקצועי, והביאה איתה איכות צפייה גבוהה, צבעוניות רבה וחיסכון בחשמל. משפחת המסכים המקצועיים מחולקת לתתי משפחות לפי צרכים שונים כמו גודל, indoor או outdoor, סוגי רזולוציה ועוד פרמטרים רבים אשר מאפשרים את המימוש הנכון ביותר. 

חברת יונילומין (Unilumin) היא אחת משלוש היצרניות המובילות בעולם של מסכי ענק אלה, ומוצריה מופצים בישראל על ידי חברת AVCOM.   

אחד המסכים של המותג הגיע לביקור הדגמה קצר בישראל, אולם נמכר ויישאר בארץ. המסך, מסדרת U-panel-S 1.5 מ"מ בטכנולוגיית NPP – NARROW PIXEL PITCH, ובגודל של 130 אינטש, הותקן במשרדי חברת AVCOM הממוקמים בהוד השרון כ POC עבור לקוחות החברה. המסך בעל בהירות של 600cd/m² במודול של 16:9, מאפשר תחזוקה קלה להפליא על ידי הצמדת שעון ייעודי המאפשר שליפה חשמלית של הפאנל התקול במידת הצורך. 

הזנת החשמל ואות הוידאו הינה דו כיוונית במטרה להשיג איבוד מידע מינימלי (יתירות) במקרה של תקלת סיגנל באחת היחידות המשורשרות. המשמעות היא שיחידה תקולה אינה עוצרת את העברת החשמל או האות ליחידות הבאות אחריה מכיוון שהחשמל והאות משודרים גם מהצד השני. 

הזנה דו כיוונית (תמונה- אתר יונילומין)

התקנה ללא כבלים – המידע והחשמל עוברים בין יחידות התצוגה ללא כבלים, דבר המאפשר הצמדה מלאה לקיר ומניעת כיפוף או שבר של מחברים או פאנלים רגילים. 

התקנה ללא כבלים (תמונה- אתר יונילומין)

חברת AVCOM החלה להפיץ את מסכי יונילומין ב 2018 וקהל המטרה שלה הן חברות השכרת ציוד לאירועי חוויה או הופעות, אודיטוריומים, גני אירועים ואינטגרטורים העוסקים בשילוט דיגיטלי – indoor ו outdoor, חדרי ישיבות גדולים ועוד. 


נמרוד קליין, מנהל PRESALE במחלקת המולטימדיה של AVCOM: "במסכי LED האיכות נמדדת ע"פ פרמטרים ברורים; גודל המסך, צפיפות (ואיכות) הנורות והאלקטרוניקה. ככל שהמרחק בין מרכז נורה אחת למרכז הנורה הסמוכה נמוך יותר, כך הצפיפות והרזולוציה גבוהות יותר ואיכות הצפייה טובה יותר. שוק הלדים מורכב ממותגי מדבקה ומותגי על כמו יונילומין שהיא מהטופ 3 של יצרניות המסכים הללו בעולם. לקוח שחשובה לו איכות התמונה לאורך זמן, יבחר פתרונות ברמה של יונילומין שמוצריה עומדים בעבודת heavy duty במשך שנים ארוכות ובאיכות מקסימלית ללא ירידה באיכות". 

שעון ייעודי לתחזוקת המסך (תמונה- דותן שובל)

יתרונות נוספים ללקוח שרוכש מסך יונילומין מ AVCOM ?

קליין: "שכשמדברים על מסך בגודל ובסטנדרטים האלה, חשוב לקחת בחשבון את נושא השירות והתחזוקה. כל זמן שהכל עובד כולם מאושרים אבל כשמופיעה תקלה, הלקוח מבין את המשמעות של ספק שירות ותחזוקה שמחזיק חלפים זמינים בארץ וצוות של מקצוענים המאפשר המשך עבודה מהיר וחלק". 

תכניות נוספות של המותג?

קליין: "אסטרטגיית המותג כוללת גם כניסה לחדרי בקרה, בהם נעשה מימוש משמעותי במסכי ענק". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG