תכירו: משפחת מסכי Creative Touch של אופטומה (תמונה: Optoma)

 

אופטומה (Optoma) ידועה אולי בעיקר בזכות המקרנים שהיא מציעה לשוק ה-pro AV, אבל בתערוכת ISE 2019 היא תציג, בין השאר, גם סדרת מסכים אינטראקטיביים חדשה.

הסידרה החדשה זכתה לשם Creative Touch. היא מציעה בתחילת דרכה שלושה מסכי פאנל שטוח אינטראקטיביים (Interactive Flat Panel Displays) בגדלים של 65, 75 ו-85 אינץ' ברזולוציית 4K שמותאמים לעבודה גם באור יום וכן מציעים מצב לילה. המערכת של המסכים מבוססת על מעבדי ARM שמריצים גרסה מותאמת של אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה למכשירים נידיים של גוגל (Google), והם מציעים חיבורי 'חבר והפעל' בתאימות מלאה – כולל באופן אלחוטי נוח לשימוש – למחשבי macOS ,Windows ו-Chrome OS.

המסכים תומכים בעד 20 נקודות מגע בו זמנית כדי לאפשר עבודה של יותר ממשתמש אחד בו זמנית, ומערכת ההפעלה כוללת כלים מובנים לשימושי 'לוח לבן' מלאים. בנוסף, המערכת מציעה את Cloud Drive שהוא מודול המאפשר גישה קלה לשירותי אחסון בענן: Drive של גוגל ו-OneDrive של מיקרוסופט (Microsoft).

החברה מתכוונת להציע את המסכים החדשים ללקוחות ברחבי אזור EMEA כבר ברבעון הראשון של 2019. "אנחנו כבר לא חברת מקרנים – אנחנו בעסקים של התמונה הגדולה – בין אם מדובר בהקרנה, תצוגות LED או התצוגות בקנה מידה גדול הללו שיושקו בקרוב. אנחנו מגיבים לדרישות של הלקוחות שלנו לטווח מלא של מוצרי תצוגה שמתאים לכל המצבים", אמר תיירי מילט, מנהל אזור RMEA בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG