לטכום אלקטרוניקה, החוגגת השנה 25, היתה הקורונה נקודת מפנה ברמת הזהות. מחברה יצרנית לחברה שגם מבצעת פרויקטים ומתקינה ציוד מגוון. על הטרנספורמציה המאתגרת ניצחה אפרת אליצור, מנהלת השיווק, שאף זכתה להופיע ברשימת ה 40 מתחת ל 40 של Inavate: "אנחנו מביאים את המומחיות שלנו בתחום ה-AV, מתקינים ומספקים ציוד טכנולוגי מתקדם ואיכותי אך יחד עם זאת פשוט לתפעול. שינוי פני החברה היה אירוע מאתגר ומרענן". 

אפרת אליצור. תמונה - טכום אלקטרוניקה

לפני תקופת הקורונה, טכום אלקטרוניקה מכרה את מוצריה בארץ ובחו"ל. לאורך שנים, עמדות המרצה החכמות "טקפודיום" ומערכות האודיו וידאו של היצרנית הישראלית הוותיקה, הוכיחו כי הן פשוטות להפעלה, יציבות, אמינות ומספקות תמורה גבוהה להשקעה. הימים האלה השתנו מעט ועם התפרצות מגיפת הקורונה הסקטורים שהיו הלקוחות העיקריים שינו את ההצטיידות. טכום השתנתה יחד איתם. 

אפרת אליצור: "ברגע אחד הכל נעצר ולא היה ברור לאיזה כיוון העולם ילך. נשארנו קשובים לקולות שעלו מהשטח והתאמנו את הפתרונות לצרכים החדשים. להפוך מחברה שמייצרת עמדות מרצה, בקרים, וממתגים לחברה שבנוסף לכל אלה גם מתכננת ומייעצת בפרויקטים, מתקינה כיתות היברידיות, פתרונות וידאו קונפרנס במגוון חדרי ישיבות ומעניקה מעטפת רחבה של שירותים ללקוחות, נדרשו מאמצים, הסתגלות והכלה. היום אנחנו חברה שונה וייחודית שהיא גם יצרנית וגם חברת אינטגרציה והזהות החדשה פועלת מצוין. 

"במשך השנים התקנו מוצרים רבים מתוצרת טכום במגוון אתרי לקוחות. אני מאמינה שמערכות היחסים המוצלחות ושביעות הרצון סייעו לנו לייצר תקשורת מעולה בעזרתה הצלחנו להבין איך נוכל להעביר אותם את האתגרים החדשים שנוצרו בהצלחה". 

תמונה - טכום אלקטרוניקה

מציאות חדשה

"נכון להיום הטכנולוגיה מאפשרת לצוותי העבודה השונים, לסטודנטים ולסגל המרצים להמשיך בשגרת העבודה והלימודים ולהתנהל בצורה בטוחה ויעילה. מקבלי ההחלטות מבינים שאין מה להתכחש או לדחות את הנושא ולומר: "בעוד כמה שנים נשדרג…". הם הבינו את השינוי והגיבו. כל תעשיית ה-AV הגיבה והתפתחה. יצאו גם כמה דברים טובים מהתקופה המאתגרת שהאיצה תהליכים ש'נמנמו' שנים.

"הדרישה מהשוק הגיעה בבת אחת ואילצה אותנו להתמודד לעיתים עם לוחות זמנים על גבול הבלתי אפשריים, גם בעקבות הסגרים השונים והמגבלות וגם בעקבות אספקת ציוד, כאשר רוב בתי העסק סגורים וישנה בעיה גדולה בייצור וייבוא של ציוד מהספקים השונים בחו"ל.

שונה ודומה - מרכזים מאמצים להשלמת התמונה

"משימה נוספת היתה למתג את טכום אלקטרוניקה וליידע את לקוחותינו בארץ ובחו"ל שאנחנו לא רק יצרנים של עמדות מרצה חכמות, אלא גם אינטגרטורים לפרויקטים שונים, מורכבים יותר או פחות ובמגוון סקטורים; מוניציפאלי, היי טק, חינוך ואקדמיה. תחום מעניין במיוחד אותו אנחנו מובילים במהלך השנתיים האחרונות הוא תחום הרפואה. מרכזים רפואיים מאמצים את הטלה-רפואה המשגשג ואנחנו עתירי ניסיון וידע בו. 

"נושא השירות הוא נושא שיש להתעכב עליו. טכום אלקטרוניקה מספקת שירות ברמה הגבוהה ביותר במשך עשורים, חלק מזה תודות לתמיכה במוצרים שלנו, שאת יצורם אנחנו מכירים היטב. התשתית ותפישת השירות המהיר והאיכותי הם חלק מה DNA שלנו והמעבר למתן שירות עבור מוצרים נוספים וניהול פרויקטים היה קל וחלק. הפידבקים שאנחנו מקבלים על השירות של טכום לאחר ההתקנה נמצא בראש סדר העדיפויות מאז ולעולם". 

תמונה - טכום אלקטרוניקה

ותיקה וחדשנית

"בעקבות שגרת הלימודים והעבודה החדשה, כיתות הלימוד וחדרי הישיבות הופכים להיות 'היברידיים'. הפתרונות היצירתיים שטכום אלקטרוניקה מפתחת עבור השוק, עונים בצורה מלאה ומדויקת על צרכי הלימוד והעבודה מרחוק. חלק מהתפישה החדשה היא פרויקטים של Turn-Key-Solution. הלקוחות הבינו שיש "כאבי ראש" רבים שכדאי וכלכלי להם לתת לנו לבצע. יש להם כתובת אחת אליה הם פונים במגוון נושאים ומקבלים שירות, תמיכה טכנית וייעוץ שוטף". 

נוסף על עמדות המרצה החכמות, טכום אלקטרוניקה מספקת ומתקינה היום פתרונות צילום PTZ, WEB, מערכות הקלטת הרצאות וישיבות, וידאו קונפרנס, מיקרופונים, קיטים לכיתות היברידיות, מסכי LED, קירות וידאו, מערכות אור-קוליות לכיתות לימוד ועוד. אליצור: "אלה מוצרים מבוקשים הנדרשים כמעט בכל ארגון כיום. אנו יודעים להציע את הדור הבא של האמצעיים הטכנולוגים להעברת ידע בכיתות ואולמות ההוראה באמצעות קונספטים ייחודיים ופתרונות משולבים. זו המומחיות שלנו".

תמונה - טכום אלקטרוניקה

"בעולם וגם בישראל צופים עלייה והתרחבות של שוק ה-AV במאות אחוזים תודות לשיפור תפוקות העבודה. על פי מחקרים, תעשיית האודיו וידאו (AV) מייצרת הכנסות של כ- 18.9 מיליארד דולרים בשנה בעולם, והיא צפויה לצמוח בשיעור של כ- 9.6% בשנה, במהלך חמש השנים הקרובות. שוק האודיו וידאו הינו אחד משווקי הצמיחה המובילים כיום בעולם, עם ממוצע צמיחה שנתי גבוה, ומחזור מכירות למגזר העסקי של מעל 100 מיליארד דולר בארה"ב בלבד. מחקרי השוק בתחום מצביעים על תפנית ברורה ודרישה גוברת לפתרונות AV בתחומי החינוך, הרפואה הממשלה ועוד כמוצרי בסיס. זה כבר לא איזה צ'ופר. שוק הריהוט המשרדי למשל מתחלק לריהוט בסיסי וריהוט "חכם". בארה"ב לבדה השוק מוערך בכ- 60 מיליארד דולר.

"עם עליית השימוש בכלים הטכנולוגיים השונים, עולה רמת היישום ונדרשות עוד ועוד תכונות למציאות 'אינטראקטיבית'. בתוספת המוניטין שצברנו, אנחנו רוצים להיות שחקן מוביל בארץ ובעולם עבור צרכי הארגון המשתנים בעיקר בישראל וברשת ההפצה שלנו בארה"ב.

"החזון המעודכן שלנו כולל צמיחה משמעותית ב 2022/3 בתחומי הלמידה ההיברידית, חדרי הישיבות החכמים, טכנולוגיות מתקדמות במרכזים הרפואיים ובמגזר ההיי טק לצד המשך פיתוח ערוצי ההפצה והנוכחות שלנו בעולם". 

מבטיחה !! 

 

תמונה - טכום אלקטרוניקה
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG