הכרת השינויים והתפתחות סביבת העבודה במהלך השנים האחרונות, מאפשרת הבנה מדויקת והשגת יתרון בסביבת העבודה המודרנית

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל מציג את מגוון הפתרונות של החברה לסביבת העבודה המודרנית מעבר לסקירה קצרה של חברת Crestron וייחודה בעולם ה-Pro AV, סקר ברוקשטיין את מגוון הפתרונות של החברה לעולם ה-IT, וכיצד אלו משתלבים בסביבת העבודה שלנו, אשר השתנתה באופן משמעותי בעשרים השנים האחרונות. לאור הגיוון הרב בסביבת העבודה כיום, מספקת Crestron מנעד רחב ביותר של מוצרים, במטרה להתאים את הפתרון המתאים לכל חלל בארגון, אולם תוך הקפדה על חווית משתמש אחידה בכלל הארגון – במטרה להקל ולפשט את האופן שבו עובדי הארגון מפעילים את המערכות הטכנולוגיות השונות בחדרים. בכך מעוניינת Crestron, לפתור מצב קיים כיום, בו חברות משקיעות סכומים נכבדים בציוד טכנולוגי לחדרי ישיבות, אולם בסופו של דבר, הוא אינו נמצא כמעט בשימוש בשל מורכבות התפעול.

בהמשך, מתאר ברוקשטיין את חווית המשתמש האידיאלית לפי Crestron, אשר מקבלת את פני המשתמש בחדר באופן אוטומטי, מתאימה את עצמה לצרכיו ומנסה לצפות את רצונותיו (לדוגמא, ע"י מיתוג אוטומטי בעת חיבור מחשב) – הכל על מנת לאפשר ישיבות פרודוקטיביות יותר, ולמנוע בזבוז משאבים ארגוניים לחינם.

כפתרון לחדרים פשוטים הדורשים תמיכה בפתרונות UC שונים, מציג ברוקשטיין את מערכת ה-Mercury של Crestron, המאפשרת תמיכה בכלל פתרונות ה-UC השונים, ולא כובלת את הלקוח לפלטפורמה ספציפית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG