משפחת מוצרי התזמון (Scheduling) מבית Crestron היא משפחה רחבה, עם מסכי מגע איכותיים ונוחים לשימוש בגדלים שונים. למעשה, הפתרונות המדוברים הם הרבה יותר מרק תזמון חדרים – בדומה לגישת החברה, שסביבת העבודה כולה היא מערכת אחת משולבת – כך גם המוצרים, שמספקים פתרונות לחברות וארגונים שונים בקשת רחבה של צרכים. בוידאו, שרון שמר, SE ב-Crestron ישראל, מסבירה אודות אותה קשת רחבה – שמקבלת מענה הפעם, ממסכי התזמון של החברה.

בוידאו הבא תקבלו תמונה מקיפה בחמש דקות, לא רק של מסך המגע, אלא של כלל היכולות הנלוות אליו. 

קו מסכי התזמון החדשים של Crestron מהווים פריצת דרך בכל הקשור לחווית משתמש איכותית, נוחה ופשוטה לשימוש ובמקביל ליעילות משרדית וארגונית; עם עיצוב חדשני, רזולוציה משופרת וחווית מגע איכותית, ממסך אחד ניתן לבדוק את הלו"ז של החדר עכשיו ובהמשך היום, וכן לזמן  אותו ישירות מהמסך במידה והוא פנוי. בשילוב עם אביזרי התזמון ותאורת הלד בתצורות השונות, מתאפשרת אינדיקציה אודות זמינות החדר – גם מהצד השני של המסדרון. המסכים תומכים באפליקציה של Crestron ללא עלות נוספת ובכ-15 (!) אפליקציות תזמון נוספות לניהול החדרים כולל האפליקציות של Zoom וMicrosoft Teams.

התרומה לארגון לא נגמרת כאן, המסכים ניתנים לניהול בממשק WEB וב-XiO Cloud מבית Crestron באמצעותו ניתן לשלוט, לנטר ולהגדיר את המסכים מכל מקום בארגון (או בעולם). הממשק הנוח לשימוש מאפשר גם איסוף נתונים הכולל מתי והאם החדר היה פנוי או תפוס בפועל, באמצעות חיישן ה-POE של היצרנית. כמו מירב המוצרים של Crestron, המסכים (לרבות החיישן) אשר מתחברים לרשת, תומכים בסטנדרטים המתקדמים המקובלים לאבטחת המידע.

מסכי המגע של Crestron מבוססי POE ומאפשרים התקנה מהירה על בסיס כבל אחד, ללא מורכבות או סיבוכים מיותרים. היצרנית מציעה גם אביזרים אשר תומכים בהתקנות בסביבות מאתגרות כמו מחיצות זכוכית וכד'.

 

Crestron Scheduling - תמונה - AVM
Crestron Scheduling - תמונה - AVM
Crestron Scheduling - תמונה - AVM
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG