הגרסה החדשה לפלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה תוכננה כדי לשלב שכבות חדשות של אבטחה ויכולת ניהול כדי לסייע להאיץ ולפשט את ה-DevSecOps.

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס הווירטואלי Red Hat Summit 2021 על Red Hat OpenShift Platform Plus, תוספת חדשה לפלטפורמת הקוברנטיס (Kubernetes) הארגונית המובילה בתעשייה, אשר תוכננה כדי לספק פתרון הוליסטי במטרה לסייע ללקוחות לאמץ DevSecOps בענן ההיברידי. פלטפורמת Red Hat OpenShift Platform Plus מציעה מערך קוברנטיס (Kubernetes Stack) מלא וחדש ומקבצת את כל מה שנחוץ כדי לבנות, לפרוס ולהריץ כמעט כל יישום בכל מקום שבו פועל ה-OpenShift בענן הפרטי והציבורי.   

מני צרפתי. צילום שרון אלדר

קוברנטיס הוא פרויקט קוד הפתוח הצומח במהירות ודורש רכיבים נוספים כמו ניהול ואבטחה משופרים כדי להתאים לצרכי הארגון. ארגונים בתעשיות שונות ברחבי העולם מסתמכים על פתרון הקוברנטיס של Red Hat OpenShift.

Red Hat OpenShift Kubernetes Engine היא המהדורה הבסיסית – או בשמה OKE – הגרסה השנייה של Red Hat OpenShift, המספקת קוברנטיס ארגוני המבוסס על ה- Red Hat Enterprise Linux CoreOS כדי להריץ קונטיינרים בצורה מאובטחת יותר בענן ההיברידי. Red Hat OpenShift Container Platform מוסיפה חבילה מלאה של שירותי פיתוח ופעולות, לצד מאפיינים מתקדמים לפיתוח ומודרניזציה של יישומים. 

הגרסה החדשה Red Hat OpenShift Platform Plus מסתמכת על היכולות של OpenShift Container Platform ולוקחת אותן צעד אחד קדימה בזכות פתרון הכולל מאפייני אבטחה מתקדמים, יכולות ניהול day 2 ורישום קונטיינרים גלובלי. Red Hat OpenShift Platform Plus מאפשרת לארגונים להטמיע מאפייני אבטחה ולנהל יישומים בענן ההיברידי הפתוח ובכל נקודה במחזור החיים של התוכנה. 

Red Hat OpenShift Platform Plus מרחיבה את ה-OpenShift על ידי שילוב מספר יכולות:

Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes – סיוע באבטחת שרשראות האספקה של התוכנה, התשתית ועומסי העבודה. 

Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes – עבור נראות, ניהול ושליטה קצה-לקצה של מקבצי קוברנטיס לאורך סביבות היברידיות ו-multicloud. 

Red Hat Quay – אספקת רישום קונטיינרים גלובלי, מאובטח ובעל יכולת גדילה לבניית צנרת קבועה אשר משתרעת על פני התשתיות. 

יכולות אבטחה עוצמתיות לקוברנטיס 

Red Hat OpenShift Platform Plus מציגה את ה-Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes. הפתרון פותח מתוך טכנולוגיית ה-StackRox ומספק אבטחה מוטת-קוברנטיס מובנית כדי לשפר את אבטחת התשתית ועומסי העבודה לאורך כל מחזור החיים של היישום.  

לדברי מני צרפתי, מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד האט ישראל, יוון וקפריסין, "Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes משנה את הדרך שבה עומסי עבודה מוטי-ענן מאובטחים באמצעות הרחבה של הבקרים הטבעיים של הקוברנטיס כדי להרחיב אותם מעבר לפלטפורמה עצמה. משתמשים צריכים להיות מסוגלים לפקח על עומסי העבודה הרצים ולאתר בעיות אבטחה או איומים. Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes מספק איסוף נתונים וניתוח עמוקים ברמת המערכת וההתנהגות שלה. המערכת מאפשרת למעלה מ-60 סוגי מנגנוני מדיניות הניתנות ליישום ואכיפה החל מרגע בניית היישומים ועד לפריסה ולהרצה שלהם".   

"כמו כן, Red Hat OpenShift Platform Plus מסייעת לארגונים לבצע את הבדיקות בשלב מוקדם (shift left) באמצעות יישום גישת DevSecOps לאבטחה באמצעות שילוב declarative security אל הכלים וזרמי העבודה של המפתח. דבר זה משפר את האבטחה עבור מחסנית התוכנית ולאורך מחזור החיים של היישום מוטה-הענן, החל מהבנייה, דרך שלב ה-CI-CD ועד לייצור". 

"קוברנטיס וקונטיינרים משמשים בתהליך הייצור ולכן, אנו זקוקים לכך שגם הכלים והאסטרטגיות אשר מנהלים ומאבטחים את הפריסות הללו יתפתחו גם הם. Red Hat OpenShift Platform Plus מרחיבה אף יותר את היכולות החזקות של ה-OpenShift כדי לספק אבטחה, פיקוח ובקרה טובים יותר הדרושים לארגונים כדי לבנות, להריץ ולנהל יישומים בצורה מאובטחת יותר בקביעות ובהתאמה לאורך הענן ההיברידי ומחזור החיים המודרני של היישום", הוסיף צרפתי. 

Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes זמינה מידית.

Red Hat OpenShift Platform Plus תהיה זמינה במהלך הרבעון השני של שנת 2021. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG