חברת AVCOM הזמינה את אנשי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה לסדנת אומן אשר עסקה במצלמת הדגל החדשה של SONY עבור צילום קולנוע וטלוויזיה

המשתתפים נהנו מהרצאה שהועברה על ידי הצלם המנוסה אלכסנדר פאלם (D.O.P מברלין) באולפני חברת אוטופיה, בית ההשכרות לציוד טלויזיה וקולנוע המוביל והגדול בישראל.

לאחר צפייה בסרט קצר באיכות יוצאת דופן המבליט את איכות המצלמה תרגלו האורחים באופן מעשי את השימוש במצלמה. 

הסרט הקצר שפתח את הסדנה

מצלמת Venice תצא לשוק ממפעלי סוני בפברואר 2018 והוצגה בספטמבר האחרון לראשונה בתערוכת IBC באמסטרדם. מצלמות חברת SONY חתומות לאורך השנים על פיצ'רים קולנועיים וסדרות טלוויזיה המוכרות לכולנו, ובסדנא סקר אלכסנדר את האבולוציה של המותג.

המצלמה מסוגלת לצלם ב 6K, היא בעלת סנסור פול-פריים הניתן להחלפה פשוטה ותוכננה בדגש על מודולריות חיצונית ופנימית.

הVenice הונדסה למקסימום שרידות על מנת לאפשר שימוש בכל תנאי שטח.

מאחר ולרוב, שימוש במצלמות אלו הוא על בסיס שכירות יומית, השקיעה SONY מחשבה רבה על תפעול פשוט וידידותי, תוך למידה מהירה ככל הניתן- תפריטים אינטואיטיביים ומיקום כפתורים בדיוק היכן שמקצוען יצפה שיהיו. 

מימין- ארז פז מנכ"ל AVCOM, הצלם אלכסנדר פאלם ודראגן לזיק מחברת SONY

ארז פז מנכ"ל חברת AVCOM, היבואנית הבלעדית של SONY בישראל מסר: "מדובר במצלמה המצוידת בחיישן חדש וייחודי 24X 36 מ"מ פול-פריים, התומכת ברזולוציות רבות עד 6K אשר מאוד מעניינת את שוק הפיצ'רים, פרסומות, סדרות ודוקומנטרי. קהל הסדנה היה מורכב ממובילי התעשייה; צלמים, עוזרים ובימאים אשר רוצים ללמוד ולהתנסות בטכנולוגיה חדשה ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו לחשוף את המצלמה בישראל".

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG