חברת AVCS היא חברת אינטגרציה מובילה אשר מבצעת פרויקטים גדולים ומורכבים בישראל ובחו"ל בתחום הAV הארגוני מקצועי. החברה קיימת משנת 2006 ובעלת מערכות יחסים עם היצרנים המובילים בעולם. הפעם בחרנו לספר על הקשר שלה עם ClearOne שהתחיל לגמרי במקרה 

חברת ClearOne מיוצגת בישראל על ידי 'מולטי-פוינט' הכפר סבאית. היתרון הגדול בנציגות הוא ההיכרות העמוקה של המנכ"ל, ריקרדו רזניק, עם פתרונות ClearOne, בה עבד במשך שנים ארוכות. כימייה בינאישית טובה לצד התאמת תהליכי עבודה, אפשרו לAVCS להכניס את מוצרי ClearOne לסל המוצרים הקבוע שלה. 

ראיון עם שרון שמר - מנהלת שותפים ו Pre-Sale בחברת AVCS

'יום אחד' במהלך אפיון מפורט לפרויקט גדול, עלתה דרישה לעשות שימוש במוצרי חברת ClearOne. באותה עת חיפשה היצרנית את המפיץ המתאים בניסיון 'להתרומם' בישראל, מצב פחות נוח לחברות אינטגרציה שפרמטרים כמו זמינות ולוגיסטיקה קריטיים עבורן. ובכל זאת, פגישה עם הנציגות המקומית יצרה מערכת יחסים טובה לכל הצדדים. 

מחיסרון ליתרון

שרון שמר: "במשך תקופה ארוכה לא היתה נציגות בעלת נוכחות מספקת בישראל, אך כעת כשמולטיפוינט נכנסה לתמונה ומשמשת גם כיועץ מלווה לפתרונות החברה בפרויקטים שלנו, אנחנו מסוגלים לעשות שימוש שוטף במוצרי המותג. חשוב לציין שאת הרכש אנחנו עושים ישירות מול היצרן, באמצעות המכונה הלוגיסטית המשומנת של AVCS. בנוסף, התפישה של ClearOne ייחודית בתעשייה".

מהם ה'ספיישלים' של ClearOne?

"קיימות שתי נישות בהן ClearOne הייתה החלוצה בשוק. הראשונה היא המיקרופונים המבוססים USB – לוועידות מחשב. הרבה לפני שמוצרים אלו היו פופולאריים, חברת ClearOne הביאה לעולם את מוצרי ה CHAT, שהיוו פתרון חדשני לוועידות ובאיכות מובילה עד היום. הנישה השנייה היא המיקסרים וה DSP בה דואגת החברה להוביל את התעשייה בחדשנות. כדאי להזכיר ש-ClearOne נחשבת למותג מוביל בעולם אשר מאכלס רבבות אתרי לקוח" 

למי מתאימים פתרונות החברה?

מוצרי ClearOne אינם מיועדים לאלה שמחפשים 'זול'. הם נועדו לאותם מקבלי החלטות אשר מבינים את ערכם של מוצרים מקצועיים ומכירים ב ROI על פתרונות הAV בארגון בדיוק כפי שקורה בעולם ה IT. המוצרים של ClearOne נחשבים מובילים ובעלי ערך מוסף משמעותי לצד אמינות גבוהה. ניכר שמושקעת חשיבה רחבה בפיתוחם וכדוגמא אפשר להביא את המיקרופונים התקרתיים. חברת ClearOne פיתחה מיקרופון 'תקרתי' גדול שנותן כיסוי אופטימלי ומאפשר מימוש באמצעות מיקסר בעל מעט 'פורטים'. המיקרופון יודע לנתח היכן יושב הדובר ו'לכוון' אליו. זה אתגר לא פשוט אך מאחר והיצרנית מאמינה ב 100% הצלחה, היא מבטיחה זיכוי מלא ללקוח שאינו שבע רצון. 

האם הלקוח הסופי אמור בכלל לדעת מה זה ClearOne, או שאלה החלטות ש'נסגרות' בין אנשי התעשייה?

"זה תלוי באילו מוצרים מדובר. אם הלקוח זקוק למיקרופון USB איכותי, יתכן שהוא ימצא באינטרנט ויפנה אלינו לרכישה. משתמשי SKYPE או Webex 'כבדים', מבינים שמיקרופון איכותי מאפשר חוויה אחרת לחלוטין. זה לא צ'ופר אלא כלי עבודה משמעותי ואת זה מבין כל מי שניסה ציוד מקצועי. כשעוברים לדבר על פתרונות מורכבים לחללים גדולים, רוב הלקוחות עדיין אינם מבינים מספיק וכדאי להם מאוד להתייעץ כאשר הם מאפיינים את הדרישות הטכנולוגיות. להיות איש AV בארגון זה מקצוע לכל דבר אשר דורש הבנה בתפעול, קינפוג, חלופות, טיפול בתקלות וניהול פרויקטים. מה שהיה פעם בתחום האחריות של הבינוי והמשק או הלוגיסטיקה, זז למחלקת ה IT ומשתלב עם שאר הכלים הטכנולוגיים של הארגון. 

איזה מאפיין נוסף תוכלי לשתף אותנו על חברת ClearOne?

בדומה לתעשיות רבות כך גם בתעשיית ה AV, קיימים יצרנים שרוצים שהלקוחות שלהם ישתמשו אך ורק במוצרים מהברנד שלהם והם 'סגורים' לשילוב מותגים נוספים בפתרון. יש לזה יתרונות. מולם יש אחרים אשר מעודדים שימוש במה שהכי טוב לאותו פרויקט ספציפי תוך כדי מתן האפשרות לחבר בין המוצרים שלהם למותגים אחרים. חברת ClearOne היא מהסוג השני".

שרון מסכמת

" אחוז גבוה מהלקוחות של ClearOne משוכנע שמדובר ביצרן בתחום האודיו בלבד בעוד שיש לחברה פתרונות וידאו קונפרנס מובילים עם Value for money גבוה. החברה מפתחת מוצרים ברמה גבוהה וAVCS בוחרת לעבוד עם ClearOne בזכות איכות המוצרים והמגוון העשיר".

מקור- אתר ClearOne
Share.

תגובה אחת

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG