תצוגה חדה גם במקומות הכי בהירים (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Pansonic) הגיעה ל-ISE 2020 עם מגוון רחב של מוצרים חדשים, וביניהם המקרנים החדשים בסדרת PT-RZ790 המספקת בהירות, רזולוציה גבוהה ואיכות תמונה גם בחללים מוארים היטב כדוגמת מוזיאונים. מדובר בסדרת מקרנים בתצורת שבב DLP יחיד שמציעים בהירות של 6,000 או 7,000 לומנס, ויימכרו כשיגיעו לשוק במהלך 2020 בתצורה שכוללת עדשה וגם בלי, ובחברה מבטיחים שהם ישלבו את טכנולוגיית ה Solid Shine שלהם כדי לספק עומק צבעים ואיזון לבן מדויק להצגת תמונות מציאותיות.

הסדרה החדשה, כך מספרים בפנסוניק, מכילה מקרנים קלים, שקטים וקומפקטיים שגם פשוטים מאוד להתקנה. הם תומכים בכניסת אות 4K באמצעות חיבורי HDMI ו- DIGITAL LINK, תוך התאמה לחלל הפנוי שלכם עם גוף ששוקל כ-23.2 ק"ג ופליטת קול של 36dB במצב עבודה רגיל. הם גם מציעים תמיכה בשלל תכונות חדשות ומתקדמות, כולל שימוש בטלפון חכם כדי לבצע מיקוד אוטומטי בזמן ההקרנה.

המקרנים בסדרת PT-RZ790 יספקו מערכת קירור חדשה שאינה זקוקה למסננים כדי להפחית את הצורך בתחזוקה עבור המערכת שאמורה לתפקד במשך 20,000 שעות של הקרנה רציפה, בעוד שרמת הבהירות ואחידות הצבעים נשארות ליניאריות.

מעבר לכך מציעה המערכת רזולוציה של 1,920×1,200 פיקסלים, יחס ניגודיות של 10,000:1 ויחסי הטלה וגדלי תצוגה מרביים בהתאם לעדשה בה משתמשים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG