להתחבר לרשת ולהתקנים בקלות ובנוחות עם FT2 FlipTop (תמונה: Crestron)

 

הסדרה החדשה מורכבת מחמש קופסאות, בגדלים שונים, ומאפשרת התאמה מרבית לכל לקוח, ולכל צורך. לדברי Crestron, בתהליך העיצוב של FT2  הסדרה החדשה, נלקח בחשבון השילוב של מארזי התקשורת והכבילה בסביבה משרדית בה ישנה חשיבות גם רבה גם לפונקציונאליות, אולם גם לנראות ואסטטיקה. לכן, הקפידו בקרסטרון על גימור באיכות גבוהה ללא מרווחים וללא ברגים נראים לעין, כשכל הכבלים והחיבורים קרובים מאוד למשטח השולחן, ונגישים בקלות. קופסאות השולחן החדשות אף מצויידות במכסה אלגנטי, אשר נפתח בקלות ע"י לחיצה על כפתור, ונכנס לחריץ מיוחד, על מנת לאפשר גישה נוחה מכל צידי הקופסא.

הקופסאות החדשות מגיעות בגרסא רגילה, וגרסאת פרימיום, המאפשרת תמיכה בטעינת USB-C מהירה עבור מחשבים ניידים וטאבלטים, וכן תמיכה ב-Cable Retractors חשמליים. אחד המאפיינים המעניינים בריטרקטורים החשמליים החדשים, כך מספרים לנו בקרסטרון, הינה היכולת להחזיר את הכבלים למקומם באופן אוטומטי בעת פינוי החדר, או סיום הישיבה.

כמו כן, על מנת לאפשר שדרוג קל ומהיר של חדרים קיימים, מתאימות הקופסאות בגודלן להתקנה במקום קופסאות ה-FT-600 של החברה, וכן במקום מגוון קופסאות של חברות מתחרות. לדברי החברה, בנוסף לחווית המשתמש המשופרת, התקנתן של הקופסאות החדשות גם מהירה וקלה בהרבה, וחוסכת זמן יקר עבור האינטגרטור בעת ביצוע הפרוייקט.

את הקופסאות החדשות, וכלל האביזרים הנלווים להן ניתן לתכנן בקלות בעזרת כלי מיוחד אותו פיתחה החברה

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG